mysti Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 hei, jeg har tenkt til å kjøpe meg en cpu alà XP2500+ og har planlagt å klokke den til en 3200+, men jeg har lest litt rundt her.. og de er visstnok låst for tiden.. får jeg unlocka den? hvis det går, hvordan gjør jeg det? (en link til et sted virker fint her ) Lenke til kommentar
Endre Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Det går ikke an å låse den opp, men du kan likevel klokke til 3200+ med FSB-overklokking. FSB-en er ikke låst! Lenke til kommentar
mysti Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 ok, og det vil si? hvordan gjør jeg det (me == oc n00b) Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Da gjør du selv som oss alle andre, du leser OVERKLOKKING-GUIDEN! Men siden det snart er jul skal jeg være litt sjenerøs mot deg: FSB stiller du i BIOS, og xp3200 er 200*11 standard, og mp locken du mest sannsynlig har på cpu'en din er låst til 11, med andre ord om du klokker FSB til 200 så har du en prosessor som kjører på 2.2ghz(du gjetta det, xp3200!). FSB er forøvrig ikke BARE for cpu, men det kjører faktisk AGP(med mindre du har lock for denne) også opp, i tillegg til hovedkort og minne. Lenke til kommentar
mysti Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 har lest den men det er alltid greiere å få ting med teskje. *glad for at det er jul* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå