AfterGlow Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Samsungs nye minnebrikker skal legge til rette for neste generasjons mobiler.Med disse brikkene skal Samsung gi mobilen din 512 GB med lagringsplass Lenke til kommentar
TigerTommy Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 ? Høres bra ut .. Lenke til kommentar
dickidickdickens Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Hvordan har Samsung tenkt å få disse inn i min iPhone X? Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Hvordan har Samsung tenkt å få disse inn i min iPhone X? Når du skal bytte til Iphone 2X neste år. 3 Lenke til kommentar
oyoygard Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Det bør vel presiseres at disse brikkene er 512Gb, ikke GB. Som det står i pressemeldingen fra Samsung skal de lage enheter med 512GB kapasitet, men de består altså av (minst) 8 slike brikker. https://news.samsung.com/global/samsung-starts-producing-first-512-gigabyte-universal-flash-storage-for-next-generation-mobile-devices 2 Lenke til kommentar
2QB1225O Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Hvordan har Samsung tenkt å få disse inn i min iPhone X? Vil nok ikke skje med det første Lenke til kommentar
Oddmi Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Hvordan har Samsung tenkt å få disse inn i min iPhone X? Tja, iPhone X med 256 GB, med lese og skrivehastighet på rundt 1213/536 holder vel en god stund...spesielt med tanke på de nye formatene der bilder og filmer bare tar opp halvparten av "vanlig" plass. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Stilig! Sier ikke nei takk til mer minne i den gamle mobilen min! Den begynner å bli sliten. 1 Lenke til kommentar
asshole Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Det bør vel presiseres at disse brikkene er 512Gb, ikke GB. Som det står i pressemeldingen fra Samsung skal de lage enheter med 512GB kapasitet, men de består altså av (minst) 8 slike brikker. https://news.samsung.com/global/samsung-starts-producing-first-512-gigabyte-universal-flash-storage-for-next-generation-mobile-devices "Consisting of eight 64-layer 512Gb V-NAND chips and a controller chip, all stacked together" Mao. er det 9 brikker som er "limt" sammen til en "stabel". Stabelen kalles også en brikke og det en den som er avbildet (den er rimelig tjukk som du ser til høyre i bildet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg