Christopher Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hei JEg har en fil kalt DSCN0353.MOV 01, jeg vet at det er en film som ble lagret på en mac men jeg får ikke åpnet den i verken, quick time, media player eller winamp. Hvilket program kan jeg bruke, eller finnes det programmer som kan identifisere filen og hvilket program, codec som trengs? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Ingen som kan hjelpe, må få sett denne filen! Lenke til kommentar
E.T Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 prøv DivX, det er ofte det eneste programmet du kan spille av samtlige filmer i Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Såpass peiling har jeg, vet hva divx er osv. og det er ikke divx format på denne filen. Men det må da finnes et program som automatisk finner ut av hvilket program som trengs for å spille av filen Lenke til kommentar
e berge Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 GSpot skal finne ut hvilken codec som er brukt. Men jeg hugser ikke hvor du kan laste det ned. Lenke til kommentar
smoke Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 .mov kan KUN spilles av i quicktime Last ned her: http://www.apple.com/quicktime/ Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 gspot fant ikke noe, og quick time greier ikke å spille den av Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Innstaler quicktime med alle greiene, kanskej det er det du trenger. Hvis ikke så er filen ssannsynligvis korrupt, men du kan jo prøve på annen pc/mac Lenke til kommentar
Legion Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 sorenson codecen? http://www.sorenson.com/ Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Er den ikke ufullstendig da? At det ikke er hele filen? Kan være det da hvis den ikke er leselig.. Lenke til kommentar
god_online Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Rename' filen så den kun har endelsen .mov, last ned og installer QuickTime Alternative 1.22 fra denne siden: Edskes File Download Mirror Dette er en moddet versjon av QuickTime 6-codecen, uten den #%¤%#¤ buggete og elefantsjuke QuickTime Player fra Apple... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå