X19x11 Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Som tittelen sier, hvor kan jeg kjøpe energidrikken Monster Rehab i Oslo? Tenker da spesifikke butikker, de hadde det alle steder rundt meg for en tid tilbake men nå finner jeg det ikke noe sted, hverken matbutikk eller 7/11, Deli og lignende. Hvor har den blitt av? Og er det noe sted som fortsatt selger den? Er så glad i den så jeg reiser gjerne litt for å kjøpe Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Selger ikke Rema-kjeden disse? Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 6. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2017 Selger ikke Rema-kjeden disse? Var på Rema jeg har funnet det mest men har vært innom 4-5 butikker men ser ikke ut til at de har det lenger Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Ser ut som den har solgt dårlig nok til å forsvinne, samme med Burn Lemon Ice som ikke jeg finner noe sted lenger. Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 6. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2017 Kjipe greier, men må vel bestilles da tenker jeg Har brukt denne siden før men det tok vanvittig lang tid å få det jeg bestilte å var liksom det at jeg ville ha en akkurat nå http://www.godteributikk.com/monster-rehabbr-p-1786.html Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Det var jo ganske rimelig det der da. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Rehab Ice-Tea var min favoritt - borte den også gitt Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Med frakt så var det plutselig ikke så rimelig. ~kr 25 per boks hvis du kjøper 12 stykker (2x6). Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 (endret) https://maxgodis.se/products/24-pack-monster-rehab-50-cl God erfaring med MaxGodis, anbefales. Endret 21. desember 2017 av Uderzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå