Shruggie Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Jeg ser at Alexa ikke er tilgjengelig for Sonos One her i Noreg. Ikke egentlig noen overraskelse, for Alexa er jo ikke tilgjengelig noen andre steder heller. Men jeg har altså konfigurert Alexa helt fint hjemme hos meg, med det lille unntaket at den tror den er i New Jersey, så værvarselet blir feil. Går dette an med Sonos One på samme måte? Er det kanskje bare å bruke en eksisterende Amazon konto, og så er man i boks? Hva med Audible og Spotify? Fungerer det? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Jeg ser at Alexa ikke er tilgjengelig for Sonos One her i Noreg. Ikke egentlig noen overraskelse, for Alexa er jo ikke tilgjengelig noen andre steder heller. Men jeg har altså konfigurert Alexa helt fint hjemme hos meg, med det lille unntaket at den tror den er i New Jersey, så værvarselet blir feil. Går dette an med Sonos One på samme måte? Er det kanskje bare å bruke en eksisterende Amazon konto, og så er man i boks? Hva med Audible og Spotify? Fungerer det? Ja fungerer fint:) forøvrig alexa mot andre sonos enheter også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå