larnus89 Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Spiller du for mye, og trenger noe å snakke med? Sjekk ut https://spillsnakk.no/ Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Kva er dette for ein side? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Kan du definere hva som er for mye? Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Trådstarter kunne med fordel lagt mer innsat i tråden, men det er vel ganske opplagt hvilken side det er? Fra siden: «Universitetssykehuset Nord-Norge driver dette nettstedet som gir anonym og gratis veiledning i hvordan du kan kontrollere spillinga.» Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Kan du definere hva som er for mye? Det er opp til hver enkelt å mene. Personlig ville jeg satt grensen dersom spilling gikk ut over det sosiale liv eller arbeid. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 (endret) Kan du definere hva som er for mye? Det er opp til hver enkelt å mene. Personlig ville jeg satt grensen dersom spilling gikk ut over det sosiale liv eller arbeid. Er uføre og sliter med angst, så da er jeg vel innenfor fare gruppen. Endret 6. desember 2017 av TheKims Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Dette er bare reklame for en nettside som lar folk "prate med noen" om spillegalskap. Lenke til kommentar
G Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 (endret) Det kalles vel spilleavhengighet, så har jeg pirket på språkbruken.. Hva er det de egentlig forteller til de som ringer? Hadde vært interessant å få høre litt om. Kan vel ikke være så banalt som "du må redusere på spillinga di" vel? Endret 6. desember 2017 av G Lenke til kommentar
samco Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Synes det er avslappende med en 15timer spille session nå og da .... herlig Lenke til kommentar
danielch Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Synes det er avslappende med en 15timer spille session nå og da .... herlig Helt enig Lenke til kommentar
samco Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Om noen tror man er avhengig med det ... helt feil er bare stor kos Lenke til kommentar
danielch Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Bedre å være «avhengig» av spill enn det meste annet, er det ikke? 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Kan du definere hva som er for mye? Det er opp til hver enkelt å mene. Personlig ville jeg satt grensen dersom spilling gikk ut over det sosiale liv eller arbeid. Er uføre og sliter med angst, så da er jeg vel innenfor fare gruppen. Nei det er du ikke. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 (endret) Jah, det hender av og til. Kansje litt for mye. Endret 22. desember 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 (endret) Bedre å bruke energien på noe enn å ikke bruke den på noe som helst. Man får i hvert fall trent huet! Kanskje Magnus Carlsen burde ta en titt på den sida? Men det er jo ikke avhengighet når man vinner og tjener penger - da er det "lidenskap" og "talent", da. Bare bullshit! Endret 22. desember 2017 av Taurean 3 Lenke til kommentar
LD93 Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Siden det å sitte på instagram/snap 1-2 timer hver dag av arbeidsdagen/skolen + noen timer hjemme på kvelden samt det å ta bilder av alt som skjer rundt og tro det interesserer andre annet en det sekundet det tok å "like" det for så å glemme alt ved neste bildet.. Nei det er galskap å adressere La oss heller "angripe" for n'te gang de som finner en felles plass for sine interesser og hvis ønskelig kan kommunisere daglig med om egen lidenskap med en hel omverden rundt seg Du skal ikke banke på mange dører eller gå på mange shoppingsentre før du finner en gjeng med unger som sitter i ring og stirrer ned i hver sin tlf Men å sitte hjemme på rommet sitt å kommunisere og samarbeide for et felles mål med andre det skal liksom være krise? ( Er rettet mot mer populære spill i denne sammenhengen der du faktisk spiller med andre ) Folk må ser mer i seg selv 3 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Synes det er avslappende med en 15timer spille session nå og da .... herlig Helt enig Hehe! Jeg vil påstå at jeg spiller relativt lite. Med jobb og familie med barn så blir det veldig lite tid til overs men hvis jeg starter civ4 så må jeg rives bort fra maskinen. Den der "quit" meldinga "Just...one... more..turn" er så ALT for treffende =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå