Arodem Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Brobyggingsspillet skiller seg kraftig fra de andre spillene, og er ikke utviklet av Valve.Nytt Portal-spill lanseres om et par uker Lenke til kommentar
MooningRobot Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Dette er da ikke et Portal-spill? Det er jo fra en helt annen spillserie, kun med Portal-tema lisensiert fra Valve. Rocket League er ikke et Rick and Morty-spill bare fordi de får lov til å bruke assets fra noe annet. 3 Lenke til kommentar
Bottekott Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Ehm. Bare blå portaler på skjermbildene, ingen oransje? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Snakk om å bli skuffet. Trodde det var Portal 3. 5 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Snakk om å bli skuffet. Trodde det var Portal 3. Enig, jeg vil også ha Portal 3 i førsteperson. Ble skuffet av at det ikke var det samme. Headup Games, ikke ødelegg. :no: Lenke til kommentar
johanf Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Snakk om å bli skuffet. Trodde det var Portal 3. Samme. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Ehm. Bare blå portaler på skjermbildene, ingen oransje? Så du traileren? Bilen ramler ned i en blå portal, og skytes ut på den andre siden av broen, rett inn i de robotene. Da må det nesten være to portaler der. Gleder meg til å prøve dette i praksis. Fikk helt klart en Portal-følelse fra traileren. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 (endret) La merke til artikkelen i toppen av forumet og i det øyeblikket jeg så de magiske ordene "Nytt Portal om et par uker" er jeg sikker på pulsen min var langt over 100 og en glede spredde seg i kroppen som jeg ikke har kjent på årevis. Når jeg i gledesrus klikket meg inn på artikkelen og så de horible ordene "ikke valve" og "brospill" er nok en av de største skuffelsene jeg har kjent på i år. Dette må da være en form for straffbar forbrytelse? Endret 6. desember 2017 av Evil-Duck 3 Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 - Om dette skuffet... Prøv heller "Chromagun". På mange måter så likte jeg faktisk det bedre enn orginal "Portal". Litt kort i forhold til "Portal", men nøttene var bra. Lenke til kommentar
...... Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Interessant å se Gamer ty til clickbait. Har dere latt dere inspirere av deres gamle kolleger i Tek? 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Interessant å se Gamer ty til clickbait. Har dere latt dere inspirere av deres gamle kolleger i Tek? Selv mener jeg denne clickbait hysterien som har vært i kommentarfeltene rundt omkring har vært meget overdrevet, men denne gangen skal jeg si at jeg vertfall gikk rett på å må nok si meg enig i at dette var en drøyt clickbaity overskrift. 2 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 6. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2017 Interessant å se Gamer ty til clickbait. Har dere latt dere inspirere av deres gamle kolleger i Tek?Selv mener jeg denne clickbait hysterien som har vært i kommentarfeltene rundt omkring har vært meget overdrevet, men denne gangen skal jeg si at jeg vertfall gikk rett på å må nok si meg enig i at dette var en drøyt clickbaity overskrift. Interessant å se Gamer ty til clickbait. Har dere latt dere inspirere av deres gamle kolleger i Tek? Bedre nå? 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Bedre nå? Mye bedre 3 Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Tror dette kan bli moro jeg Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 (endret) - Om dette skuffet... Prøv heller "Chromagun". På mange måter så likte jeg faktisk det bedre enn orginal "Portal". Litt kort i forhold til "Portal", men nøttene var bra. Hva fa_, ikke talom. Motsatt efekt her. Portal er bedre en den, mener jeg. Det spillet der har ikke det jeg elsker. Endret 8. desember 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 - Om dette skuffet... Prøv heller "Chromagun". På mange måter så likte jeg faktisk det bedre enn orginal "Portal". Litt kort i forhold til "Portal", men nøttene var bra. Hva fa_, ikke talom. Motsatt efekt her. Portal er bedre en den, mener jeg. Det spillet der har ikke det jeg elsker. - Smaken er som baken. Men for nysgjerrighetens skyld... Hva var det som manglet i "Chromagun", føler du, som du likte så godt med "Portal"-spillene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå