Kortspilleren Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Hei, kjøpte meg en ny PC av type Lenovo V110-15ISK (80TL00A4MX). Har vært storfornøyd med den helt til jeg begynte å skrive, og for vanligvis slår jeg av touchpad ettersom jeg pleier å komme bort i den når jeg skriver. Dette er noe jeg også gjorde på Lenovoen, men selv om den er avslått så skjer det noe veldig rart når jeg kommer bort i. Først så fryser pcen og deretter kommer det opp en sånn "tenke sirkel" og deretter fortsetter den å funke normalt igjen. Hele den prosessen tar bare noen sekunder men det er forferdelig irriterende når man skriver så stopper plutselig pcen opp midt i skrivingen. Noen som har noen ideer om hvordan dette kan fikses? Da jeg skulle inn å sjekke litt på instillinger kom det opp en meget rar melding når jeg trykker på "tilleggs alternativer for mus": "Kontrollpanelutvidelsen er ikke kompatibel med din driverversjon." Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Da har vel windows funnet ut at den skal oppgradere driveren, og så er ikke denne helt kompatibel. Det burde være mulig under kontrollpanel / enhetsbehandling å finne frem til touchpaden og rulle tilbake driveren til forrige installerte versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå