Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Innafor å sende buksa i posten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ts her

Litt av poenget med kortet er også å si at jeg glemte at jeg hadde den på meg. Føler det er verre å sende buksa uten kort for da tror hun sikkert at jeg er utspekulert og tok buksa for å sende den tilbake ergo ta opp kontakten :(

Anonymous poster hash: 62adf...fde

Forslag fra meg. Hvis dere har noen felles venner, kan du ikke få en av de til å levere buksa til henne? På den måten viser du at bryr deg samtidig som du ikke oppsøker henne.

Leit å høre om bruddet forresten. Håper du kommer deg.

Lenke til kommentar

Ts her

Litt av poenget med kortet er også å si at jeg glemte at jeg hadde den på meg. Føler det er verre å sende buksa uten kort for da tror hun sikkert at jeg er utspekulert og tok buksa for å sende den tilbake ergo ta opp kontakten :(

Anonymous poster hash: 62adf...fde

Det virker minst som om har til hensikt å ta opp kontakten dersom du sender buksa uten noe kort. Anonymous poster hash: 71d79...340
Lenke til kommentar

Ha litt selvrespekt og stolthet.

Med mindre hun er mentalt tilbakestående skjønner hun at det at du sender buksa bare er en dårlig unnskyldning for å sende brevet/få kontakt med henne. 

Brenn buksa i hagen eller sleng den i en Fretex-container og sats på at hun finner buksa si på noen andre en vakker dag. 

Du får henne ikke tilbake av å trygle. Det er en sikker oppskrift på å skyve folk lenger fra seg. 

Anonymous poster hash: 3cfae...990
Lenke til kommentar

Du bør vel innse at alt her tyder på at du ikke har sjans lenger. Det er over, og hun har sagt klart i fra om at hun ikke ønsker mer kontakt med deg.

Legg buksa i en konvolutt uten noe mer, send den tilbake og ikke forvent å høre noe mer fra henne etterpå.

Det gjør vondt når en person man ønsker å være sammen med ikke ønsker det samme tilbake. Men jo raskere du får henne og ting som minner deg om henne på avstand, jo raskere får du det bedre selv også. Slike ting blir bedre, det tar bare tid.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...