AnonymDiskusjon Skrevet 6. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2017 Ts her Litt av poenget med kortet er også å si at jeg glemte at jeg hadde den på meg. Føler det er verre å sende buksa uten kort for da tror hun sikkert at jeg er utspekulert og tok buksa for å sende den tilbake ergo ta opp kontakten Anonymous poster hash: 62adf...fde Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Da tenker jeg at du kanskje bør skrive en lapp eller lignende, og ikke "søtt" kort :/ . Skriv bare det og ikke noe som skaper forventning om at hun kanskje svarer deg. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Ts her Litt av poenget med kortet er også å si at jeg glemte at jeg hadde den på meg. Føler det er verre å sende buksa uten kort for da tror hun sikkert at jeg er utspekulert og tok buksa for å sende den tilbake ergo ta opp kontakten Anonymous poster hash: 62adf...fde Forslag fra meg. Hvis dere har noen felles venner, kan du ikke få en av de til å levere buksa til henne? På den måten viser du at bryr deg samtidig som du ikke oppsøker henne. Leit å høre om bruddet forresten. Håper du kommer deg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2017 Ts her Litt av poenget med kortet er også å si at jeg glemte at jeg hadde den på meg. Føler det er verre å sende buksa uten kort for da tror hun sikkert at jeg er utspekulert og tok buksa for å sende den tilbake ergo ta opp kontakten Anonymous poster hash: 62adf...fde Det virker minst som om har til hensikt å ta opp kontakten dersom du sender buksa uten noe kort. Anonymous poster hash: 71d79...340 Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 I det store og det hele er det bare en bukse! Som en annen her skrev, det virker som om det kun er et påskudd for å kunne ta kontakt med henne. Hev deg over det, spør hun om den, så sender du den, hvis ikke, kast den, bruk den eller legg den i skapet som et "memento". Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2017 Ha litt selvrespekt og stolthet. Med mindre hun er mentalt tilbakestående skjønner hun at det at du sender buksa bare er en dårlig unnskyldning for å sende brevet/få kontakt med henne. Brenn buksa i hagen eller sleng den i en Fretex-container og sats på at hun finner buksa si på noen andre en vakker dag. Du får henne ikke tilbake av å trygle. Det er en sikker oppskrift på å skyve folk lenger fra seg. Anonymous poster hash: 3cfae...990 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2017 Så jeg bør være stille og ikke sende buksa? Det gir meg vest sjans? Anonymous poster hash: 62adf...fde Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Ja. Dropp hele prosjektet. Du får ikke ei jente tilbake med å sende tilbake buksa hennes sammen med et kort. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Du bør vel innse at alt her tyder på at du ikke har sjans lenger. Det er over, og hun har sagt klart i fra om at hun ikke ønsker mer kontakt med deg. Legg buksa i en konvolutt uten noe mer, send den tilbake og ikke forvent å høre noe mer fra henne etterpå. Det gjør vondt når en person man ønsker å være sammen med ikke ønsker det samme tilbake. Men jo raskere du får henne og ting som minner deg om henne på avstand, jo raskere får du det bedre selv også. Slike ting blir bedre, det tar bare tid. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå