Emil C. Fredhammer Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Advenstpyntet Storgate i Tromsø Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Fin vinterstemnings bilde fra fine Tromsø Kanske flytter dit ner jag blir pensjonist, då min kone jobber der Mvh Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Fin vinterstemnings bilde fra fine Tromsø Kanske flytter dit ner jag blir pensjonist, då min kone jobber der Mvh Leif Fin = fint Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 7. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2017 Tromsø er en ypperlig by å bo i hvis du liker å fotografere Nordlys Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Tromsø er en ypperlig by å bo i hvis du liker å fotografere Nordlys Liker mest at fotografere fugler og natur, men også båter og ja nordlys noen ganger ved anledning. Mvh Leif Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Dette var jo godt julekortmateriale. Mvh Keshav 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Flott julestemning i Tromsø ser jeg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg