Smedsrud Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 I dag lanseres den første av hele fem nye strømmetjenester for juniorene.Altibox får Disney-filmer Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Greit med mange forskjellige valgmuligheter, men selv ønsker jeg bare mest mulig fart på fiberen og minst mulig pris. 6 Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Men hvorfor Altibox er elendigst i klassen på TV kanaler forstår jeg ikke. Ser at Altibox er forespurt av flere de siste 5-7 år, om å konkurrere på mer lik linje med tilbudet til Get og Canal digital. Det har ikke blitt besvart av Altibox, annet enn at dem vil se på det. 1 Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Altibox er kanskje gode på fiber, men tv- utvalg scorer de ikke høyt på. Synes det virket dyrt å få tilgang til disse tjenestene, eks. Canal Digital kabel har Disney on Demand inkludert i T-we løsningen. Med så høye poengkrav vil 50- poeng til 139 kr ryke fort. 1 Lenke til kommentar
Cool Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Har altibox fiber og tv, men det er godt over 1 år siden sist jeg så tv, pga alt for mye reklame. Jeg er 100% fornøyd med fiberen. 1 Lenke til kommentar
Zwitter96 Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Når blir Disney's Life Strømmetjeneste lansert i Norge? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Den er lansert, har du f.eks. familiepakke hos CD Satelitt eller kabel fra CD vil du ha tilgang til dette samt noen flere tjenester. Altibox, som har svakt tv- utvalg fra tidligere, lanserer dette nå til en "høyere pris" enn konkurrentene. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 At Altibox er stive på priser, ses også når man vil kjøpe en disneyfilm. Altså "eie" en film man kan se flere ganger på Altibox sin portal. Her er det omtrent halv pris om man velger å kjøpe Blu Ray plate i steden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå