Mc_Dan Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Jeg vile heller gått for Noctua NH-D15s som kjøler, den er større, men det skal være plass til ram-brikkene dine. Både den og den du har valgt kommer med kjølepasta, så du trenger ikke å kjøpe det i tillegg Lenke til kommentar
Mickey_OT Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Asus ROG Strix F ville jeg gått for... har hatt asus siden babyblå og har alltid vært fornøyd. Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 22. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2017 Ser ut til at M5-kortet til MSI er på tilbud på Komplett i dag, da blir det nok det. Har alltid hatt Asus HK før og vært fornøyd, kanskje på tide å prøve noe nytt. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Ville tatt en titt på ASRock. De low-end kortene til ASUS, MSI og Gigabyte er ikke særlig gode komponents-messig mtp. overklokk, VRMs, mosfets osv. Men om du ikke bryr deg om det - kjør på! Ville f.eks heller hatt Extreme 4, enn gaming M5. Du får tak i de hos f.eks Digital Impuls. Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 25. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2017 Asus ROG Strix F er på romjulsalg så jeg returnerer M5.Hvis noen kommer over okey ram-brikker i romjulen så meld ifra Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 https://www.lefdal.com/product/data/pc-komponenter/ASUSTRIXZ370E/asus-rog-strix-z370-e-gaming-hovedkort 1495,- hos Lefdal og Elkjøp.. forøvrig litt usikker på hva som er forskjellen mellom e og f.. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 https://us.hardware.info/reviews/7605/intel-z370-motherboards-round-up-17-times-coffee-lake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå