Redaksjonen. Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 I tillegg har det amerikanske oppstartselskapet Virgin på laget.Japan Airlines investerer i overlydsfly Lenke til kommentar
N8591NB4 Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Glem flyselskaper! Sats på de 50 mest søkkrike folk i verden som kan betale ett «nasjonalbudsjett» for det ultimate prestisjefylte privatflyet. Kanskje litt av de latterlige stor formuene kan komme tilbake i sirkulasjon igjen? 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 (endret) Big - Bada Big Boom Endret 5. desember 2017 av G Lenke til kommentar
HF- Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Meir støy og færre passasjerer, ja det er no flott. Kva med drivstoff-forbruk per sete? Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Når F16 bryter lydmuren i marsjhøyde rett over oss her i nord, så høres det ut som et tordenskrall laaaaaangt unna. Ikke spesielt forstyrrende. Under noen øvelser bryter de lydmuren ganske lavt, uneducated guess: 3-5000 fot. Det er direkte ubehagelig. Når det gjelder penger, så fins det faktisk folk her i verden som har behov for å forflytte seg så raskt som mulig for å få shit done. Det er vel bedre med 50 passasjerer enn 50 privatfly? Personlig så håper jeg de får til dette, og det som "skunk works" i Lockheed driver med er teknologi vi kan få stor bruk for i nær fremtid i forhold til romfart og langtransport av folk. Space X, Blue Origin, Virgin osv. 2 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Når F16 bryter lydmuren i marsjhøyde rett over oss her i nord, så høres det ut som et tordenskrall laaaaaangt unna. Ikke spesielt forstyrrende. Under noen øvelser bryter de lydmuren ganske lavt, uneducated guess: 3-5000 fot. Det er direkte ubehagelig. Når det gjelder penger, så fins det faktisk folk her i verden som har behov for å forflytte seg så raskt som mulig for å få shit done. Det er vel bedre med 50 passasjerer enn 50 privatfly? Personlig så håper jeg de får til dette, og det som "skunk works" i Lockheed driver med er teknologi vi kan få stor bruk for i nær fremtid i forhold til romfart og langtransport av folk. Space X, Blue Origin, Virgin osv. De personene har vel allerede egne private jets, og private helikoptere. Tror nok vi må lengre ned på lista før vi finner de som ser det interessert i å dele. ;-) Lenke til kommentar
Ketill Jacobsen Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Meir støy og færre passasjerer, ja det er no flott. Kva med drivstoff-forbruk per sete? Concorde lå på ca 1,7 liter/setemil. Den hadde svært effektive motorer, men måtte bruke etterbrenner ved avgang og fra mach 0,95 og opp til marsjhøyde. Kanskje et nytt fly klarer 1 liter/setemil? Airbus 350 og Boeing 787 ligger på ca 0,25 London-New York. 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Når F16 bryter lydmuren i marsjhøyde rett over oss her i nord, så høres det ut som et tordenskrall laaaaaangt unna. Ikke spesielt forstyrrende. Under noen øvelser bryter de lydmuren ganske lavt, uneducated guess: 3-5000 fot. Det er direkte ubehagelig. Når det gjelder penger, så fins det faktisk folk her i verden som har behov for å forflytte seg så raskt som mulig for å få shit done. Det er vel bedre med 50 passasjerer enn 50 privatfly? Personlig så håper jeg de får til dette, og det som "skunk works" i Lockheed driver med er teknologi vi kan få stor bruk for i nær fremtid i forhold til romfart og langtransport av folk. Space X, Blue Origin, Virgin osv. Videokonferanse, løser en del av reisebehovet, om ikke alle 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå