IHaveADream Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Sykt random spørsmål, men jeg skal på et viktig møte på Ski i morgen kveld, og ønsker å ha på høyhælte støvletter, ikke vintersko. Men kommer jeg til å tryne/er det glatt der for tiden? Jeg skal gå fra togstasjonen til omtrent ved rådhuset. Har ikke mulighet til å ta med to par sko... Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Går vel bra med skisko... 2 Lenke til kommentar
IHaveADream Skrevet 5. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2017 Går vel bra med skisko... Hahaha jeg dør! Did not see that one coming Men seriøst også da... :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Det er stort sett strødd der folk går, men kan være glatte partier utenfor sentrumområdet. Går nok fint med vanlige sko der du skal bevege deg. Lenke til kommentar
IHaveADream Skrevet 5. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2017 Det er stort sett strødd der folk går, men kan være glatte partier utenfor sentrumområdet. Går nok fint med vanlige sko der du skal bevege deg. Takk for svar Da går jeg for støvlettene Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Det er vel like dårlig skiføre i Ski sentrum som her i Oslo. Hvis du går bort Idrettsveien og opp til rådhuset er det sikkert helt greit føre for med det meste av skotøy. 1 Lenke til kommentar
IHaveADream Skrevet 6. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2017 Gikk det bra? I see what you did there, hahaha. Dere er flinke til å få meg til å le Det gikk fint, ja. Det var elendig vær da jeg reiste fra Oslo - snødde hos oss, og det var faktisk mye snø i Ski sentrum, men heldigvis ikke glatt Lenke til kommentar
IHaveADream Skrevet 6. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2017 Det er vel like dårlig skiføre i Ski sentrum som her i Oslo. Hvis du går bort Idrettsveien og opp til rådhuset er det sikkert helt greit føre for med det meste av skotøy. Takk for svar Det var snødekket, men ikke glatt, så det gikk helt fint Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Når det plutselig hadde kommet litt nysnø, så ble det sikkert en fin skitur... Lenke til kommentar
IHaveADream Skrevet 6. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2017 Når det plutselig hadde kommet litt nysnø, så ble det sikkert en fin skitur... : LMAO: Haha Lenke til kommentar
H80 Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Jeg lurer noe sånn i helgeroa på hvordan man ikke har mulighet for å ha med seg et ekstra par sko. Lenke til kommentar
IHaveADream Skrevet 11. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2017 Jeg lurer noe sånn i helgeroa på hvordan man ikke har mulighet for å ha med seg et ekstra par sko. Fordi møtet er av en slik karakter at det ville vært helt mongo å ha med seg noe ekstra i hånda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå