Gå til innhold

Sony DSC-T1 bildekvalitet

Anbefalte innlegg

Det har begynt å dukke opp endel bilder tatt med Sony DSC-T1 rundt omkring på nettet. Men jeg er ikke så inni bildekvalitet på kameraer til over 3 store, så jeg ville gjerne høre hva dere synes om dem.

Her er noen båtbilder, og så er det noen diverse nederst på denne siden.

Jeg er egentlig ikke veldig imponert over kvaliteten. Hva med dere? Ellers har jo kameraet mange gode egenskaper. Her er et lenger preview, og jeg er imponert...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis man ser på bildene i full oppløsning, er det ikke så fine, nei. Særlig er det lett å se støyen i bildene.

Jeg snakket med Sony i dag, og i beste fall kommer kameraet siste uka i januar. Så vi må nok vente en stund til før vi vet hvor bra ferdige versjoner av kameraet blir, bildene tatt til nå er med betaeksemplar.

Lenke til kommentar
Så vi må nok vente en stund til før vi vet hvor bra ferdige versjoner av kameraet blir, bildene tatt til nå er med betaeksemplar.

Ikke alle. Kameraet er allerede sluppet i Japan, og det er endel i USA som har skaffet kameraet allerede. Her er for eksempel forumet på www.dpreview.com og der er det flere som har lagt ut bilder de selv har tatt. Og mye klarer vel ikke Sony å gjøre med en betamodell. Det ser jo ut til at optikken sliter endel, mener jeg. Personlig synes jeg de bildene gir en ettersmak av mobiltelefon kamera... :no:

Ellers takk for info. Jeg er spent på hvordan sluttproduktet egentlig blir. Og så håper jeg at dere kommer til å teste det på akam.no...? :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Vet dere noe mer om når dere får det til test nå?

Som andre her påpeker er jeg ikke så imponert over billedkvaliteten ut fra de testbildene jeg har sett. Mon tro om det ikke er like greit med et Casio Exilim S20 til under halve prisen? Du får ikke like bra LCD, like mange megapixels eller optisk zoom, men du får det faktisk i lomma!

Endret av jolly
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...