Zeph Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 (endret) Jeg føler meg egentlig litt ekkel som onanerer så ofte. Eller er det vanlig? Onanerer hver kveld om jeg sover alene, og hender også midt på dagen og i helgene gjerne om morgenen og... Jeg tipper de fleste som sier det er helt normalt er menn... Jeg tror imidlertid ikke dette er særlig utbredt blant kvinner, spesielt ikke over lengre tid. "Normalt" betyr derfor ikke "utbredt", men "greit" - hvilket det er. Men hvorvidt det er normalt eller ikke spiller vel heller ingen rolle. Kvifor skal me tru når det finnes statistikk? Det er både utbreidd og normalt over lengre tid. The majority of the women (32%) said they masturbated every day without fail. Coming in a close second, 31% of women said they masturbated a few times a week and 15% said they masturbated once per week. https://www.dailystar.co.uk/love-sex/623497/How-often-do-women-masturbate-masturbation-statistics-women Tala vil nok variere mykje etter kva del av verda ein ser på, men trenden er ganske klar for den moderne verden at mange er glad i seg sjølv. Det ein ikkje får fram av ei undersøking er gjerne dei i forhold som får det dei treng gjennom samleie. Endret 1. januar 2018 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg