Smedsrud Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Kan det tyde på at GameCube- og Wii-spill er på vei til Nintendo Switch?Nintendo-spill slippes til Nvidia Shield Lenke til kommentar
3irik Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Jeg gir nintendo gladelig penger en tredje gang for Metroid Prime om jeg får spille det på switch! Lenke til kommentar
JohnVidar Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Feil i artikkelen. Nintendo 64-spill var tilgjengelig på Wii. Jeg har flere N64-spill på min. Lenke til kommentar
Smedsrud Skrevet 5. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2017 Feil i artikkelen. Nintendo 64-spill var tilgjengelig på Wii. Jeg har flere N64-spill på min. Stemmer visst det. Takk, rettet Lenke til kommentar
Milarwen Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 (endret) Feil i artikkelen. Nintendo 64-spill var tilgjengelig på Wii. Jeg har flere N64-spill på min. Var vel kanskje Game Cube some mentes? Ser ut som artikkelen har blitt rettet i etterkant. Endret 6. desember 2017 av Milarwen Lenke til kommentar
Eplekatt Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 wow, ganske bra kvalitet på nvidia shield, jeg er litt imponert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå