ibuddie Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 har tenkt å lage en hjemmeside med integrert file browser på en webside. Tenkte å lage en tabell med file browser på selve siden. Noen som vet hvordan en gjør det?, bruker forøvring frontpage 2000. all kommentar mottas med takk. Lenke til kommentar
robgar Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 1. lag en ftp server der du har alle filene dine 2. bruk frames til å ha ftp siden på hjemmesiden din Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Forutsatt at du har tilgang til PHP paa webserveren din saa kan kanskje dette vaere ett alternativ? Lenke til kommentar
ibuddie Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Serveren det er snakk om her er en skole server, der hver student får gitt en viss mengde data. Så det jeg ønsket var å fylle den med "snacks", slik at jeg og vennene mine kan stikke innom den når vi trenger noe. Så jeg tenkte at det kunne vært kjekt med noe file-utforsker på hjemmesiden. Det jeg har nå er en egen hjemmeside med alle linkene til filene, men er jo litt kjedelig når det begynner å bli mye... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå