oathunder Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Finnes det en enkel måte å forandre språkdrakten på en bærbar pc fra norsk til engelsk, dvs. uten å må kjøpe en ny versjon, feks. noe man kan laste ned gratis fra nett.... Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Det tror jeg faktisk ikke.. Vet det finnes Multilanguage-packs, men disse er sikkert enda dyrere enn en ny lisens, og dessuten er det bare STORE firmaer som får tilgang til disse. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Er rimelig sikker på at det ikke finnes noen _enkel_ måte nei.. Hva med å prøve å få byttet lisensen? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Eg har sjølv både engelsk og norsk XP Pro og Home Edition og har erfart at det ikkje er mulig å blande norsk og engelsk der. Dersom du prøver å oppdatere fra engelsk til norsk eller omvendt så får du melding om at det ikkje er mulig. Einaste måten å skifte fra engelsk til norsk er slike multilanguage editions eller ein fullversjons installering av XP norsk. Lenke til kommentar
oathunder Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 OK...takker for kjappe svar. eeeeh ser nå at jeg nok har postet på feil plass, burde vel ha postet under programvare....ja ja får skylde på at jeg er syk i dag... Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hmm..det la jeg ikke merke til Flytter den dit jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå