kefirgut Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Har en logo/banner her på en side. Den er vel i grunnen ganske kjedelig. Vet det flommer over av slike poster her, men prøver meg likevel. Siden det er så mange kreative personer her. Noen som har noen forslag til oppfrisking eller en helt ny logo teksten: "En perle i havgapet" og Gossen.no bør være med. Her er dagens logo: Bakgrunnsfargen bør være den samme: #6699CC Endret 10. desember 2003 av kefirgut Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Syns igrunn den noverande logoen passa ganske fint inn eg - men kan no gjøre et forsøk... seinare Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 tenker du på en spesiell størrelse? samme størrelse som den som er pågossen.no nå? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Syns igrunn den noverande logoen passa ganske fint inn eg - men kan no gjøre et forsøk... seinare Jeg er enig, men skal ny logo til verks kan jeg prøve meg! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Måtte jo bare prøve meg da. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) stilig PoleCat. likte skyggen.. hva heter fontene? Endret 10. desember 2003 av Smidt Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Måtte prøve meg eg og Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Samba is Dead og Verdana Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Skal vi se: En hel header som seff må utvides ... Endret 10. desember 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
kefirgut Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Måtte jo bare prøve meg da. Flott og stilfull. Det beste forslaget til nå hvertfall. Hvor henter du ned td slike fonter? Har ikke den jeg hvertfall. Lenke til kommentar
kefirgut Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 En hel header som seff må utvides ... Har tenkt på det med å utvide headeren, med et bilde til høyre for logen. Ala det du har skissert. Men er veldig usikker på hvordan jeg skal gjøre det, side web-siden har en bredde på 100%, og ikke fast. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Flott og stilfull. Det beste forslaget til nå hvertfall. Hvor henter du ned td slike fonter? Har ikke den jeg hvertfall. Takker. Fontene finner jeg på nett (daah..), 1001freefonts.com, abstactfonts.com eller så kan du jo google ettter free fonts. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 .psd hvis ønskelig. )) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 .psd hvis ønskelig. )) /me regner med at du er klar over at du må flytte "ei perle i havgapet" noen px oppover, slik at du ikke kutter skyggen midt i? Bare en tanke... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 yeah yeah.. fikk ikke sett over, bare lagde ett kjapt forslag... pirke pirke Lenke til kommentar
0b4b Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 er som sagt før ikke særlig flink i ps men det går. Lenke til kommentar
kefirgut Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Litt inspirert av PoleCat sitt forslag, prøvde jeg å snekkre sammen ett selv. Hva tyckker ni? Hva er best Orginalen?, Polecat sin eller mitt siste? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Ser ut som ditt ble valgt kefirgut!! og jeg må si at ditt forslag var litt fetere enn PoleCat sitt (No offence PC)! Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Lagde et forslag her og, med litt innspirasjon av kefirgut sitt forslag Og en skarpere: Lenke til kommentar
kefirgut Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Ser ut som ditt ble valgt kefirgut!! og jeg må si at ditt forslag var litt fetere enn PoleCat sitt (No offence PC)! Bruker det jeg laget selv nå ja. Men mulig jeg skifter senere. Det ble da ikke så verst. Prøvde meg med et bilde til høyre. Noe ala dette: bilde til høyre Med større avstand mellom bildene, etter hvilken oppløsning du en bruker. Hva tror dere om det? Har forøvrig forminsket størrelsen på kartet litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå