Reddog Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 (endret) Jeg skal bytte ut PCen i stua. Men er så usikker på hva jeg trenger. Jeg har følgende krav: + Windows 10 - som OS + 4K støtte for avspilling ukomprimert BluRay-filmer med Dolby Atmos osv. + HDMI 2.0 Jeg har kikket på denne maskinen:https://www.dustinhome.no/product/5011039873/prodesk-400-g3-miniMen jeg er usikker på om grafikkortet er kraftig nok til formålet, samt full utnyttelse av lyd. Noen tips? Endret 5. desember 2017 av Reddog Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Hva med intel NUG? Du får litt mere informasjon og bedre mulighet å bytte til m.2 SSD disk. Da 128 GB er så lite i dag 256 GB burde være minimum. Ellers kan du nok fint spille av 4k filmer i youtube så sant du ikke har antivirus program i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Alle i3, i5 og i7 etter 2012 greier å bruke 4k skjerm. Integrert grafikk (Intel HD Graphics 630) i den du linker til er en av de nyeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå