Evas Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Har i en hel evighet hatt samme SMS-tone (som jeg forøvrig har funnet her på diskusjon.no), en jeg har brukt på mange telefoner gjennom årene, men nå ser det ut som vi må skilles. Det er tydeligvis komplett umulig å få denne strofe inn på min helt nye Samsung G. J5 (2017) (hadde den på den gamle Samsung G. J5), Noen her der kan knekke denne nøtten? Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Det skal gå fint om du legger lydfilen i rett filbane, google kan nok fortelle deg hvor det er. Da bør den komme opp som et valg når du i sms-appens innstillinger. Lenke til kommentar
Evas Skrevet 5. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2017 Det skal gå fint om du legger lydfilen i rett filbane, google kan nok fortelle deg hvor det er. Da bør den komme opp som et valg når du i sms-appens innstillinger. Har koblet mobilen til PC-en, men finner ikke mappen med SMS-toner. Kun en tom mappe ved navn; 'ringetoner'. Fra mobilen får jeg lagt min fil inn på 'ringetone', men ikke inn på 'meldingstone/sms-tone'. Lenke til kommentar
Evas Skrevet 5. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2017 Det skal gå fint om du legger lydfilen i rett filbane, google kan nok fortelle deg hvor det er. Da bør den komme opp som et valg når du i sms-appens innstillinger. Har koblet mobilen til PC-en, men finner ikke mappen med SMS-toner. Kun en tom mappe ved navn; 'ringetoner'. Fra mobilen får jeg lagt min fil inn på 'ringetone', men ikke inn på 'meldingstone/sms-tone'. NÅ var den plutselig på plass, uten at jeg vet hvordan. Kanskje det var ved å legge den inn i føromtalte mappe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå