akelbo Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Snikmorderspillet får ny vanskelighetsgrad, «horde»-modus og flere utfordringer.Assassin's Creed Origins blir enda vanskeligere denne måneden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Kuleste Assassins Creed spillet ever ! Guddommelig pent i 4k HDR også, en fryd for øyet! Ser for meg flere hundre timer lett i dette spillet...må være årets spill-julegave Lenke til kommentar
Handlepose Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Kuleste Assassins Creed spillet ever ! Guddommelig pent i 4k HDR også, en fryd for øyet! Ser for meg flere hundre timer lett i dette spillet...må være årets spill-julegave Hvordan er dette sammenlignet med de andre, falt litt ut av dette etter Brotherhood. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Var da som faen da.. Dette er noe jeg kunne ha hatt fra starten av.. Hvorfor kan ikke spill bare komme ferdige?! Du «straffes» ved å ikke kjøpe day-1-editions, og kjøper du spillet tidlig, straffes du fordi du går glipp av alle godsakene som blir lagt til senere.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Var da som faen da.. Dette er noe jeg kunne ha hatt fra starten av.. Hvorfor kan ikke spill bare komme ferdige?! Du «straffes» ved å ikke kjøpe day-1-editions, og kjøper du spillet tidlig, straffes du fordi du går glipp av alle godsakene som blir lagt til senere.. Det gjør du, derfor er min anbefaling å bare vente, billigere og bedre. AtW 2 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Det er jo det beste, men av og til er man litt ivrig da.. Lenke til kommentar
Aneball Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Playstation gikk i sikkerhets-modus, så jeg mista hele saven av enn merkelig grunn. Orker ikke begynne på nytt. Nå ble jeg enda mer forbannet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+192384 Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Det er lenge siden jeg har hatt det så kjekt i ett assassins creed spill. Origins er virkelig en stor forbedring. Er utrolig pent med HDR/4k også! "..aktivere skalering av fiendene" Supert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå