QZUZOWR4 Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Atlanterhavsvegen II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Alltid artig å se bilder fra hjemlige trakter når man er langt hjemmefra. Her ute har jeg tatt en del bilder, mest i dårlig vær hvor jeg har fokusert på bølgene. "Storseisundbrua" er vel hovedmotivet her ute, liten trafikk i bildet ditt, skimter såvidt en campingbil på vei ut. Men måsene ( måkene ) har du fanget, en til og med i veibanen. Godt komponert, men jeg ville muligens kuttet litt på venstresiden. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 6. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2017 Alltid artig å se bilder fra hjemlige trakter når man er langt hjemmefra. Her ute har jeg tatt en del bilder, mest i dårlig vær hvor jeg har fokusert på bølgene. "Storseisundbrua" er vel hovedmotivet her ute, liten trafikk i bildet ditt, skimter såvidt en campingbil på vei ut. Men måsene ( måkene ) har du fanget, en til og med i veibanen. Godt komponert, men jeg ville muligens kuttet litt på venstresiden. Mvh Gunnar Takker så mye for god tilbakemeldig Gunnar. mvh Keshav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg