PgUp Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 (endret) Er jo en relativt liten bil og håper på å få plass til en 50"... Innpakket i eske. Noen som har erfaringer med dette? Jeg vurderer denne: https://www.power.no/tv-og-tilbehoer/tv/samsung-49-4kuhd-led-tv-ue49mu6175uxxc/p-560582/ Endret 5. desember 2017 av PgUp Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 null sjangs...fikk SÅ VIDT inn en 50' i min corolla verso (verso= ekstra høyde og bagasjeplass) ... jeg måtte ta 2 seter helt ut før vi fikk tv'en inn diagonalt i bilen. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 (endret) Er jo bare å måle opp. Det står at pakkens dimensjoner er 128 cm i lengden og ~74 cm i høyden. Jeg fikk inn en 55" i golfen min tidligere i år hvertfall Edit: Anbefaler å ta med en kompis hvis du måler og finner ut at det er plass. Er tungt å bære alene, og enda mer tungvint å sette den opp alene. Endret 5. desember 2017 av Feh Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Kommer an på eska vil jeg si. Noen har enorme esker og noen har mindre. Lenke til kommentar
jonny Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 (endret) Lurt å måle litt på forhånd, ja. Husker jeg kjøpte en Samsung 46" for en god del år tilbake, og at jeg måtte skynde meg for å rekke og hente den før Komplett stengte (hentet på lageret deres i Sandefjord). Tenkte ikke på at jeg hadde leiebil den uka, av den minste klassen størrelsesmessig... når den Komplett-ansatte kom trillende med TV'en ut fra lageret og fikk øye på bilen, utbrøt han bare: "Har du en plan?" Det gikk, men det var med trynet nesten helt opp i frontruta og helt uten bevegelsesrom for knærne hele veien hjem, og det var omtrent halvannen time å kjøre - neste gang blir det nok en litt mer gjennomtenkt tur om jeg skal hente selv Endret 5. desember 2017 av jonny Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Bør nok måles ja. Har ikke hatt problemer å frakte en 55" Sony og en 55" LG i min Corolla. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Husk at du har lov til å kjøre med bagasjerommet åpent om du sikrer lasten (eventuelt merker den i tillegg om den stikker ut 1.0 meter). En TV burde ikke være spesielt vanskelig å sikre. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Husker når jeg kjøpte 78" (UE78JS9505). Pakken var 1903 x 1188 x 451 mm,og veide 67 kg. Jeg bestilte levering hjem Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Fikk plass til 55" i Paugeot 207. Satt ikke spesielt behagelig men det gikk 65"erne derimot måtte det kompis med stasjonsvogn til. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 (endret) Bruker å stå størrelse på esken der du kjøper. Dagens tver har kjempetynne rammer og om esken er kompakt får du den sikkert inn uten større problem. Her ser du en samsung 60" i en mondeo. Tar ikke store plassen. https://i.imgur.com/rRqQMbg.jpg Endret 7. desember 2017 av Complexity Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Ekstremt sent ute her, men hvis noen googler og finner dette: jeg fikk plass til en innpakket 49” TV i en Toyota IQ. Uten passasjer selvsagt, men i en Polo bør du ha danseplass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå