Smedsrud Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Dette er Tek-redaksjonens julegavetips Lenke til kommentar
...... Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Snes Classic kommer strengt talt med 21 spill, ikke 31. Lenke til kommentar
Lordy Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Ok først. hva med og anbefale ting dere først faktisk har TESTET ? virker mere som dette er noe og spytte ut bare for å spytte ut noe og cache inn noen extra kroner og views.. Lenke til kommentar
...... Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Reklameartikkel tror jeg vi kaller det. 3 Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Ser dere klager gang på gang på appen til xiaomi vedrørende støvsugeren. Hva er det dere egentlig savner i appen? Den har kart, feilmeldinger, rapportering når noe er gale, lader eller er ferdig. Det kan lages snarvei så en havner rett i støvsugeren slik at en slipper å starte xiaomi appen. Så, hva savner dere? Lenke til kommentar
Smedsrud Skrevet 4. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2017 Snes Classic kommer strengt talt med 21 spill, ikke 31. Skal rette opp her. Ok først. hva med og anbefale ting dere først faktisk har TESTET ? virker mere som dette er noe og spytte ut bare for å spytte ut noe og cache inn noen extra kroner og views.. Om du hadde brukt mer enn fem sekunder på saken ville du nok registrert at vi har testet (og gitt god karakter til) 32 av de totalt 35 produktene vi her anbefaler. De resterende tre produktene har vi hatt førstehåndserfaring med de siste par månedene (Rockit Cool Rockit, Switch og PS4). Skulle nok mene det er innafor, men du trenger selvsagt ikke følge tipsene våre om de provoserer deg veldig. 9 Lenke til kommentar
newnick Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 (endret) Snes Classic kommer strengt talt med 21 spill, ikke 31.Skal rette opp her.Ok først. hva med og anbefale ting dere først faktisk har TESTET ? virker mere som dette er noe og spytte ut bare for å spytte ut noe og cache inn noen extra kroner og views..Om du hadde brukt mer enn fem sekunder på saken ville du nok registrert at vi har testet (og gitt god karakter til) 32 av de totalt 35 produktene vi her anbefaler. De resterende tre produktene har vi hatt førstehåndserfaring med de siste par månedene (Rockit Cool Rockit, Switch og PS4). Skulle nok mene det er innafor, men du trenger selvsagt ikke følge tipsene våre om de provoserer deg veldig. Ser jo at dere anbefaler apples airpods, men da dere kjørte en sammenligningstest, havnet de ganske langt ned på listen. Forklar gjerne hvorfor dere anbefaler at folk skal kjøpe et midt på treet produkt i julegave? Det skjønner iallefalk ikke jeg. Endret 4. desember 2017 av newnick 1 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 (endret) Dere i Tek-redaksjonen har såpass dype lommer ja? Trodde dere slet med lønnsomheten jeg... Takk for standarden dere setter til jul Endret 4. desember 2017 av danielch 2 Lenke til kommentar
Plump Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 4 gaver av over 30 til under 1000 kr? Det er vel helt vanlig å kjøpe tv til far til 27 høvdinger til jul? Er det rart mange i dette landet føler sag fattige. Sorry, men det må bli sagt. Merker jeg blir litt kvalm. Ellers fin reklame ja. Mye jeg ønsker meg 6 Lenke til kommentar
Super-Stian Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Dere snakker om Apple TV 4. generasjon, men så står at at nytt i år er at den støtter 4K. Er ikke det 5. generasjon? Dere har hvertfall ikke linket til Apple TV 4K, men 4. generasjon :-) Lenke til kommentar
ps4lolololo Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Dere snakker om en annen nokia klokke en den dere linker til? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Alle synes kanskje ikke Apples nye trådløse øreplugger ser like «smarte» ut, og de passer heller ikke perfekt i alles øreganger, men der de gjør nettopp det er disse perfekte til både bilkjøring, pendling og gåturer. (min utheving) Veit ikke om jeg vil anbefale å bruke øreplugger når man kjører bil, altså. 1 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Men hvor er Teks julekalender? 7 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Sliter med å forstå hvordan noen kall kalle routere som plasseres i stikkontakten for "mye mer stuevennlig design"... Ikke plass bak noe og absolutt ikke noe jeg vil ha stikkende ut langs gulvet. Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 "Opplev Dolby Atmos på en god måte SAMSUNG HW-K960" Stygt å lyge. Finnes kun 1 måte å oppleve atmos på en god måte.. Dvs alle høyttalerene fysisk plassert der de skal i rommet og ikke lydplanke versjonen med manglene antall fysiske kanaler, plassering og lydkvalitet. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Ikke et eneste objekt til 300kr.. Blir helt tåpelig å liste opp en rekke ting til 2-15000kr, hvem kjøper så dyre gaver? Er mye mer interessant med gaver i 200-500kr klassen da de fleste av oss skal kjøpe mer enn 1 julegave. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Dere har listet opp Nokia Steel HR, men gitt den beskrivelsen til Activitié. Lenke til kommentar
Antibabbel Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Og for de som ikke har penger, Logikkalenderen! The gift that keeps on giving, haha. Lenke til kommentar
Peer Deutchrian Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 jeg er lei av en forsterker til 800.000 kr. vil ha et lite anlegg med fint lyd hvor jeg kan høre på og drikke appelsin juice mens jeg jobber. jeg kan jobbe i 15 timer dagen uten å bli sliten Lenke til kommentar
Peer Deutchrian Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 du har jo A vitamin B vitamin C vitamin og D vitamin. nå tar jeg S vitaminen. den synes jeg er fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå