Bolle Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg har et problem med USB portene på hovedkortet(MSI K7T-266 PRO), de fungerer ikke. Det skjer ikke noe når jeg plugger til ting i porten(e), og når jeg går på device manager så finnes det ikke noe USB der heller. Noen som har noe forslag om hva som kan være galt, og hva som kan gjøres? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Gå på System, kontrollpanel, legg til maskinvare. Lenke til kommentar
Bolle Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Det hjelper ikke. Maskinen finner ikke USB'n. Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hva slags opr.sys har du? Hvis XP, har du lastet ned service pack 1? Lenke til kommentar
abdobe Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg har et problem med USB portene på hovedkortet(MSI K7T-266 PRO), de fungerer ikke. Det skjer ikke noe når jeg plugger til ting i porten(e), og når jeg går på device manager så finnes det ikke noe USB der heller. Noen som har noe forslag om hva som kan være galt, og hva som kan gjøres? Jeg kjenner ikke til hovedkortet ditt, men jeg måtte endre på noen pins på kortet. Les manualen. Kanskje det er slik hos deg også? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg har et problem med USB portene på hovedkortet(MSI K7T-266 PRO), de fungerer ikke. Det skjer ikke noe når jeg plugger til ting i porten(e), og når jeg går på device manager så finnes det ikke noe USB der heller. Noen som har noe forslag om hva som kan være galt, og hva som kan gjøres? Har det noen gang funket, eller har du nettopp kjøpt nytt? Lenke til kommentar
Bolle Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg kjører XP, men har lagt inn SP1, så det burde det ikke være. Jeg kjøpte kortet for 2 år siden, men jeg har aldri hatt bruk for USB før nå i det siste. Tviler på om det noen gang har fungert. Jeg skal se om det er noen instillinger på kortet. Det kan godt være at det er det. Takk for innspillene. Lenke til kommentar
zorry Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hei. Du kan jo sjekke i BIOS om USB funksjonen er aktivert der?? Det er mulig at USB funksjonaliteten er satt til disabled. Lenke til kommentar
Bolle Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 BIOS setup'en var det! Mener å huske at jeg klikka på nei til ett eller annet om USB da jeg satt opp maskinen for første gang Blei sikkert disabla da. Tenkte ikke på at det var setup for USB i BIOS setup'en. Tusen hjertlig takk for veldig god hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå