JohnLee Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 (endret) Hei hei. Forrige uke så jeg ‘bestill time for vedlikehold’ Og nå ser jeg ‘tid for vanlig vedlikehold’ Hva betyr det? Trenger jeg kjøre bil til Volvo nå? Kan jeg fortsette å kjøre bil uten å bestille en time host Volvo? Tusen takk. Endret 4. desember 2017 av JohnLee Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Ring inn til verkstedet og hør. De bør jo ha registrert i sine systemer hva som ble gjort forrige gang. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Vil tro at dette kom inn i displayet på bilen. Den første er at enten KM- eller tidsintervallet nærmet seg (dog imponert over at det bare gikk en uke mellom disse to). Men det betyr trolig at bilen skal inn på service, snakk med et verksted, så ordner de time til deg Lenke til kommentar
JohnLee Skrevet 4. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2017 Hvis jeg fortsetter å kjøre og bestiller ikke på service , er det problemer? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Du kan jo ta service hos ett annet verksted eller ta service selv? Vintigste er jo å bytte olje og dieselfilter og slikt. Lenke til kommentar
JohnLee Skrevet 4. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2017 Takk Complexity. Men hvordan kan jeg stoppe disse varselene? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Hvilken bil er det? Søk på "volvo reset dervice reminder" på youtube så ser du hvordan det gjøres. Lenke til kommentar
JohnLee Skrevet 4. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2017 Hei Complexity. Min bil er volvo V60. Jeg gjorde på nettsiden: https://m.youtube.com/watch?v=_GVkTMM_J60 Men det var feil. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Har du garanti på bilen så kan garantien ryke om du ikke har bilen på service innen rimelig tid 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Forrige uke så jeg ‘bestill time for vedlikehold’ Og nå ser jeg ‘tid for vanlig vedlikehold’ Hva betyr det? Bilen din har først fortalt deg at du må bestille time for service, deretter at nå er tiden inne for vedlikehold. Du kan sikkert nullstille varslet, men bilen din trenger likevel service. Service kan du ta hos Volvo, eller på et annet autorisert verksted som følger Volvos serviceprogram. Lenke til kommentar
JohnLee Skrevet 5. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2017 Hei hei. Bilen min kanskje har ikke garanti, fordi fra 2013. Bestill hos volvol er det dyrt (over 4000 kr) for skiftets olje og filter , sjekker for og bakstilling, sjekk av klosser . Det sjekkes også sikkerhets systemer. Mens nå har bilen min ikke noen problemer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Volvo har 5 års garanti. Alle biler må ha service av og til, og denne koster sjelden under 4k. Blir for 8-12k for stor service. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 (endret) Hei hei. Bilen min kanskje har ikke garanti, fordi fra 2013. Bestill hos volvol er det dyrt (over 4000 kr) for skiftets olje og filter , sjekker for og bakstilling, sjekk av klosser . Det sjekkes også sikkerhets systemer. Mens nå har bilen min ikke noen problemer. Du burde bytte olje og filter uansett, hvis ikke kan motoren din ta skade. Men du kan selvfølgelig gjøre det en billigere plass. Endret 5. desember 2017 av Complexity Lenke til kommentar
JohnLee Skrevet 5. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2017 Tusen takk Zenta ong Complexity. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå