azazael Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Heisann..jeg gikk til innkjøp av et skjermkort av typen : VGA-Card Radeon 9200SE 128MB DDR AGP DVI TV-Out Retail Powered By ATI jeg har også et hovedkort av typen p4vxasd2..problemet er at jeg ikke får boota når jeg kjører det nye skjermkortet..skjermen vil heller ikke vise noe bildet av noen form..er det noen som har hatt samme problemet med samme hovedkort og skjermkort , sjangsen er liten men jeg spør alikavel...eller er det noen som har noen tips om hvordan jeg kan få dette til å virke takker på forhånd Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Er det innebygd skjermkort på hovedkortet? Lenke til kommentar
azazael Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Ja det er det..men jeg har jo et skjermkort fra før av også..altså det jeg bruker nå...så om det innebygde skjermkortet spiller noen rolle vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Har du avinnstallert drivere og vert i bios og disablet det innebygde skjermkortet. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Det jeg mener er om du har avinnstallert driverne fra det skjermkortet du hadde i marskinen fra før,ellers kan du få konflikter. Det med å disable onboard kortet er at det tar endel fra den rammen som du har på marskina, noe som ikke er nødvendig. Lenke til kommentar
azazael Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Ja det er disabled..driverene er også avinstalert..prøvde kortet just igjen uten noe reaksjon..noen sier jeg må update biosen osv..men jeg vet ikke jeg Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Oppdatere biosen er jo en mulighet, eller det kan jo vere at det er noe feil med skjermkortet. Prøv det i en annen marskin hvis du mulighet for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå