AnonymDiskusjon Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Er det lovlig å bruke selgerstatistikk fra tidligere arbeidsplasser på jobbsøknader / CVer og liknende? Jeg har hatt meget gode tall de siste årene i min nåværende jobb, og tror at det kan være fordelaktig å vise dette frem til en ny arbeidsgiver, men samtidig ønsker jeg ikke å gjøre dette om det ikke er lovlig informasjon å dele, evt en arbeidsgiver ser på det som negativt å avsløre tidligere arbeidsplassers salgstall. Kan noen kaste et lys på om jeg har lov til å inkludere f eks "Topp 5 selgere" fra de siste årene fra min nåværende arbeidsplass på en jobbsøknad, evt hvordan ville dere reagert om disse tallene ble publisert? Anonymous poster hash: 17472...8a8 Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Tror jeg heller ville lagt det frem muntlig, ikke skriftlig. Er nåværende og potensiell ny jobb konkurrenter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 (endret) Selv om du selv figurerer i disse tallene så er det din (tidligere) arbeidsgiver som eier statistikken(e). Enhver visning av statistikken bør godkjennes av tallenes eier. Så hør med selskapet som eier tallene, et forum vil ikke kunne gi svar. Endret 4. desember 2017 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå