IHaveADream Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Jeg har slitt med hudproblemer en stund nå. Jeg er under behandling for akne nå, men har også en del pigment-flekker i ansiktet som jeg gjerne skulle fjernet. Noen som vet om det finnes effektive medisiner mot dette som jeg kan be hudlegen min om å gi meg? Jeg var nylig til undersøkelse hos en privat hudklinikk, og de kunne tilby meg en krem for dette. Men denne kuren koster ca. 7000, og det har jeg ikke råd til... Hvis private klinikker har det, så kan det ikke hende hudlegen har tilgang til slike medisiner? Lenke til kommentar
IHaveADream Skrevet 5. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2017 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Ring Helfo, dette vet de best om. Av nysgjerrighet, hvorfor privatklinikk --- er ikke det offentlig greit nok? Lenke til kommentar
IHaveADream Skrevet 5. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2017 Ring Helfo, dette vet de best om. Av nysgjerrighet, hvorfor privatklinikk --- er ikke det offentlig greit nok? Takker for svar Jeg skal ringe Helfo Jeg har en hudlege som jeg går til (offentlig), og hun gir meg behandling for akne. Det var gratis konsultasjon hos den private klinikken så jeg tenkte jeg skulle sjekke det ut. Men behandling viste seg å være altfor dyr! Derfor lurte jeg på hvorvidt offentlig lege også kunne gi meg noe tilsvarende for en billig penge... Skal sjekke med Helfo Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 (endret) Kan du ikke bare spørre hudlegen? Å "vindusshoppe" medikamenter online for deretter å legge inn bestilling/krav hos legen er lite konstruktivt. Endret 5. desember 2017 av Isbilen Lenke til kommentar
IHaveADream Skrevet 5. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2017 Ja, takk Jeg skal ringe hudlegen, jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Tidligere fantes det en krem som het noe med Melanom, Melatonin eller noe slikt, men dette er mange år siden og ble forbudt av en eller annen årsak. Det kan hende denne fortsatt selges i utlandet.Enkelte typer legemidler kan føre til slike flekker, og de går som oftest bort om man slutter på medikamentet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå