MultiGamerClub Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 (endret) Håper dobbelt så mye ram hjelper på cities skylines, men utenom det vet jeg ikke helt om jeg vil merke forskjell. Fikk ikke streamet ordentlig med max graphics på World of Tanks og OBS før, så nå håper jeg et bedre skjermkort virkelig hjelper. Noen som har hatt lignende erfaringer med og hoppe til et mye kraftigere skjermkort? Har en 850w psu i pcen for tiden, så kan umulig gå tom for strøm nå. (Hadde det på pcen før, men oppgraderte til 850'n.) Edit: Får skjermkortet i morgen (Estimert ut i fra cdon.) Endret 3. desember 2017 av MultiGamerClub 1 Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Ja, du vil merke forskjellen. GTX 1070 er vel minst dobbelt så raskt som R9 380. Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 GTX 1070 er raskere enn to R9 380 i Crossfire, så du vil merke betydelig forskjell. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 World of Tanks burde det hjelpe på, men som vi har sagt tidligere er det tvilsomt du vil merke noe i Cities:Skylines Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Cities Skylines er da ikke så krevende. Det gikk helt fint å spille det med min gamle I5 3570K og GTX 980 for noen år tilbake. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 World of Tanks burde det hjelpe på, men som vi har sagt tidligere er det tvilsomt du vil merke noe i Cities:Skylines WoT har vel fps cap på 120, så forskjellen vil ikke bli så stor som den kunne vært. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Cities Skylines er da ikke så krevende. Det gikk helt fint å spille det med min gamle I5 3570K og GTX 980 for noen år tilbake. I dette spillet, så har vel kanskje cpu mest å si til et visst punkt? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 World of Tanks burde det hjelpe på, men som vi har sagt tidligere er det tvilsomt du vil merke noe i Cities:Skylines WoT har vel fps cap på 120, så forskjellen vil ikke bli så stor som den kunne vært. WoT kjørte vesentlig bedre på mitt Titan X enn et kraftig overklokket 7970 i 2015, tror ikke det har blitt mindre krevende siden den gang... @MultiGamerClub: Hvordan ble sluttresultatet? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 TS: Merker du forskjell. Hvilken cpu har du nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå