TheBrownDragon Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 (endret) Hei. Jeg Har kjøpt meg den nye xbox one x. Denne er det 4k oppløsning. Trenger tips og hjelp til kjøp av ny skjerm til gaming. Skal også bruke den til gaming med pc seinere. Den må være 30"++, 4k og kanskje kurvet skjerm. Hva burde jeg velge og hva er best nå? Alt hjelp hjelper meg. Takk. Endret 3. desember 2017 av TheBrownDragon Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Vel AOC 28" 4K LED U2879VF 3840x2160 UHD-TN, 1ms, 80m:1, VGA/DVI/HDMI/DP er sikert mere en god nok for konsoll bruk, kurvet skjerm blir vel for dyrt? Men kanskje lysstyrke og kvalitet er viktig? For tviler på den er særlig god på siden hvis du har skjermen litt høyt. Lenke til kommentar
TheBrownDragon Skrevet 3. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2017 Har lyst til å ha en litt dyr skjerm nå siden jeg skal bruke den mye til spilling, se film og spilling fra pc seinere. Har satt av rundt 10 000,- til dette. Spart en stund til å kunne kjøpe meg noe som er rått og varer lenge. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Hatt kurvet skjerm selv men det var på en 65". kurvet skjerm er gull. Lenke til kommentar
TheBrownDragon Skrevet 4. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2017 Det er litt for stort for meg. Tenkte kanskje rundt 34" hadde passet fint. Noen som har noen tips eller forslag til hva jeg burde kjøpe?? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Hatt kurvet skjerm selv men det var på en 65". kurvet skjerm er gull. med masse inputlagg. Digg til gaming Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Det er litt for stort for meg. Tenkte kanskje rundt 34" hadde passet fint. Noen som har noen tips eller forslag til hva jeg burde kjøpe?? Tror Xbox X støtter eller skal støtte freesync, så for all del kjøp en skjerm med freesync! 4k 60hz freesync blir sikkert flott! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Det er litt for stort for meg. Tenkte kanskje rundt 34" hadde passet fint. Noen som har noen tips eller forslag til hva jeg burde kjøpe?? 34" UW 3440x1440? Dette er vel ikkje akkurat en native oppløsning for xbox X. Native er vel 2560x1440 eller.no, men kan kjøre i "4k"... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 med masse inputlagg. Digg til gaming Ex'en brukte den til å spille diverse spill på PS4 (Final Fantasy, Diablo++) og klaget aldri på input lag. Lenke til kommentar
TheBrownDragon Skrevet 5. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2017 Oki. Men noen som har noe konkret/link til vare jeg burde kjøpe. Trenger hjelp til dette. Takk. Lenke til kommentar
TheBrownDragon Skrevet 11. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2017 Har noen av dere en av disse skjermene og hva syns dere om de? Anbefaler dere det til mitt bruk? Asus 34" LED Curved MX34VQ Samsung 34" LED Curved FreeSynC C34F791 Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Jeg tenker meg denne SAM28LU28E590 . 2889,- på elkjøp.no Noen som har noen tanker om den?Skal brukes på Xbox One X. Ser den har full 4K og AMD FreeSync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå