Raphaug Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Eller er det bare jeg som er utålmodig? Har bestillt vannkjkøling der i fra. Noen som vet hvor lang tid de bruker på å sende den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 jeg bestilte et kabinett der i fjor like noen dager før julaften, fikk det på julaften, de sender kjapt Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Eller er det bare jeg som er utålmodig? Har bestillt vannkjkøling der i fra. Noen som vet hvor lang tid de bruker på å sende den? Og jeg skrev min fødselsdato og jeg er under 18år Kan det være en grunn til at det ikke er sendt? SKal jeg bare bestille på nytt? Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Endret 10. desember 2003 av Raphaug Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 vel, tror nå ikke de har noe 18-årsgrense for å bestille du kan sende dem en mail og forsikre deg om at de har mottatt bestillingen. f.eks bestille en gang til for å være sikker, så sender du mail og sier du har bestilt 2 ganger og at den ene bestillingen skal slettes. Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Gjør det nå! Men på fødsels adresse, skal man skrive dato-måned-år som f.eks: 160864 eller 16.08.64 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå