bshagen Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Det som teller her at man har en vitenskapelig fremgangsmåte og følger vitenskaplige prinsipper for forskningen. Det finnes ikke fremgang på alle områder til alle tider. Det er for eksempel ganske tydelig at dagens klimaforskere evolusjonsteorien ikke er objektive, men tar moralske standpunkt. Dessuten er man nødt til å gå på biblioteket og finne gamle tekster uansett hva man studerer og skal bli flink på. Med mindre nasjonalbiblioteket har lagt det ut på nett, da. Ved å styke ut ett ord og erstatte det med et annet, så ble jammen argumentet ditt klin likt det vi ser av kristne kreasjonister gitt 2 Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Ja, troen på menneskeskapte klimaendringer har noe religiøst over seg. En tro på apokalypse og menneskelig synd. Med andre ord det alle samfunn tror på, til alle tider. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 (endret) Poenget mitt var nok vitenskaps-benekting, slik du gjør det her og som kreasjonistene gjør i "jorda er flat" og "evolusjon vs kreasjonisme"-trådene. Du nekter bare plent på noe alle veit er tilfellet. Det er ikke vanskelig, det kreves faktisk null kompetanse å mene det du gjør, og de for den saksskyld. Alt jeg trenger å si er: "temperaturen har flatet ut de siste 20 årene" og samtidig nekte å legge ved noen som helst kilde på at dette faktisk er sant. Så går jeg rundt fornøyd og klør meg på balla EDIT: post fra arve synden i "jorden er flat"-tråden, kunne ikke vært mer passende: Endret 17. mars 2018 av bshagen 1 Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Utgangspunkt for debatten. Hva har skjedd? Jo, temperaturen har gått opp 0,7-1 grad de siste 150-160 år. Uvanlig? Ikke i det hele tatt. Problem? Ikke i det hele tatt. Og temperaturen i fremtiden? Ingen vet. Verden vil bedras, som ordtaket sier. Lenke til kommentar
Markedsfundamentalisten Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Denne diskusjonen minner litt om "min pappa er sterkere enn din!", "nei jævla mongo, min pappa er sterkest!". Jeg syns du skal legge frem litt kilder, Vaniman. Det ville berike debatten. Forøvrig håper jeg dere alle har en fantastisk lørdagskveld Jeg poppet meg litt popcorn og ser på foredrag fra Klimarealistene på youtube. 1 Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Alle klimatrådene blir visst stengt. Administratorene tror på klimabløffen og stenger den ene tråden etter den andre. Synd det. Hvem skal jeg sende melding til for å klage på det? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Alle klimatrådene blir visst stengt. Administratorene tror på klimabløffen og stenger den ene tråden etter den andre. Synd det. Hvem skal jeg sende melding til for å klage på det? [email protected] for å ta kontakt med innholdsansvarlig. Ingen tråder har blitt stengt. Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Alle klimatrådene blir visst stengt. Administratorene tror på klimabløffen og stenger den ene tråden etter den andre. Synd det. Hvem skal jeg sende melding til for å klage på det? [email protected] for å ta kontakt med innholdsansvarlig. Ingen tråder har blitt stengt. Hva er det du driver på med? Du får se til å forvalte det ansvaret du har på en skikkelig måte. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Vi tar ikke klager her. Hva jeg driver med står i en stor og fin grønn boks markert "moderatormelding". Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Vi tar ikke klager her. Hva jeg driver med står i en stor og fin grønn boks markert "moderatormelding". OK. Den er grei. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Alle klimatrådene blir visst stengt. Administratorene tror på klimabløffen og stenger den ene tråden etter den andre. Synd det. Hvem skal jeg sende melding til for å klage på det? [email protected] 1 Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Alle klimatrådene blir visst stengt. Administratorene tror på klimabløffen og stenger den ene tråden etter den andre. Synd det. Hvem skal jeg sende melding til for å klage på det? [email protected] Lett å si for dere som ikke får innleggene deres slettet hele tiden. Og jeg kommer ikke med personangrep. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Hvor har det vært personangrep? Fordi du blir tatt med buksa nede, så er dette et angrep på deg som person? Takler du virkelig ikke å ta feil? Er det så vanskelig? Hvor mange av innleggene dine har blitt slettet egentlig? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Moderatormelding Det er ikke registrert noen slettinger. Tilbakemeldinger tas i Tilbakemeldinger til Forumet, eller via PM. Alle tilbakemeldinger som skjer i tråder vil bli slettet. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Der fikk vi svar på det, takk skal du ha Gavekort Så tilbake om topic, har du noen kilder som viser til at temperaturen har flatet ut de siste 20 årene, Vaniman? Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 18. mars 2018 Del Skrevet 18. mars 2018 Utgangspunkt for debatten. Hva har skjedd? Jo, temperaturen har gått opp 0,7-1 grad de siste 150-160 år. Uvanlig? Ikke i det hele tatt. Problem? Ikke i det hele tatt. Og temperaturen i fremtiden? Ingen vet. Verden vil bedras, som ordtaket sier. Du mangler perspektiv. Her er en tegning: 5 Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 18. mars 2018 Del Skrevet 18. mars 2018 Det der er jo bare en teit propagandategning. Sannsynligvis brukt av vårt sosialistiske utdannelsessystem for å hjernevaske barn og ungdom til å tro på denne vanvittige dommedagsprofetien. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Det der er jo bare en teit propagandategning. Sannsynligvis brukt av vårt sosialistiske utdannelsessystem for å hjernevaske barn og ungdom til å tro på denne vanvittige dommedagsprofetien. Nei. Det er en oversikt over temperaturutviklingen på jorden, som demonstrerer eksakt hvor dramatisk økningen i temperatur faktisk har vært, i forhold til naturlige svingninger. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Det der er jo bare en teit propagandategning. Sannsynligvis brukt av vårt sosialistiske utdannelsessystem for å hjernevaske barn og ungdom til å tro på denne vanvittige dommedagsprofetien. Og du sier du ikke tror på konspirasjonsteorier? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg