Gå til innhold

Ny erkjennelse om CO2-utslipp og global oppvarming.

Anbefalte innlegg

Det som teller her at man har en vitenskapelig fremgangsmåte og følger vitenskaplige prinsipper for forskningen. Det finnes ikke fremgang på alle områder til alle tider. Det er for eksempel ganske tydelig at dagens klimaforskere evolusjonsteorien ikke er objektive, men tar moralske standpunkt. Dessuten er man nødt til å gå på biblioteket og finne gamle tekster uansett hva man studerer og skal bli flink på. Med mindre nasjonalbiblioteket har lagt det ut på nett, da.

Ved å styke ut ett ord og erstatte det med et annet, så ble jammen argumentet ditt klin likt det vi ser av kristne kreasjonister gitt :p

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Poenget mitt var nok vitenskaps-benekting, slik du gjør det her og som kreasjonistene gjør i "jorda er flat" og "evolusjon vs kreasjonisme"-trådene. Du nekter bare plent på noe alle veit er tilfellet. Det er ikke vanskelig, det kreves faktisk null kompetanse å mene det du gjør, og de for den saksskyld. Alt jeg trenger å si er: "temperaturen har flatet ut de siste 20 årene" og samtidig nekte å legge ved noen som helst kilde på at dette faktisk er sant. Så går jeg rundt fornøyd og klør meg på balla :p

EDIT: post fra arve synden i "jorden er flat"-tråden, kunne ikke vært mer passende:

post-438282-0-20488700-1521324025.jpg

Endret av bshagen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Utgangspunkt for debatten. Hva har skjedd? Jo, temperaturen har gått opp 0,7-1 grad de siste 150-160 år.

Uvanlig?

Ikke i det hele tatt.

Problem?

Ikke i det hele tatt.

Og temperaturen i fremtiden?

Ingen vet.

Verden vil bedras, som ordtaket sier.

Lenke til kommentar

Alle klimatrådene blir visst stengt. Administratorene tror på klimabløffen og stenger den ene tråden etter den andre. Synd det. Hvem skal jeg sende melding til for å klage på det?

[email protected] for å ta kontakt med innholdsansvarlig. :)

Ingen tråder har blitt stengt.

Hva er det du driver på med? Du får se til å forvalte det ansvaret du har på en skikkelig måte.

Lenke til kommentar

Utgangspunkt for debatten. Hva har skjedd? Jo, temperaturen har gått opp 0,7-1 grad de siste 150-160 år.

Uvanlig?

Ikke i det hele tatt.

Problem?

Ikke i det hele tatt.

Og temperaturen i fremtiden?

Ingen vet.

Verden vil bedras, som ordtaket sier.

Du mangler perspektiv.

Her er en tegning:

earth_temperature_timeline.png

• Liker 5
Lenke til kommentar

Det der er jo bare en teit propagandategning. Sannsynligvis brukt av vårt sosialistiske utdannelsessystem for å hjernevaske barn og ungdom til å tro på denne vanvittige dommedagsprofetien.

Nei.

Det er en oversikt over temperaturutviklingen på jorden, som demonstrerer eksakt hvor dramatisk økningen i temperatur faktisk har vært, i forhold til naturlige svingninger.

Lenke til kommentar

Det der er jo bare en teit propagandategning. Sannsynligvis brukt av vårt sosialistiske utdannelsessystem for å hjernevaske barn og ungdom til å tro på denne vanvittige dommedagsprofetien.

Og du sier du ikke tror på konspirasjonsteorier?  :huh:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...