UnderSolen Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Interfit Strobies Small On Camera Diffuser Noen som vet om norske nettbutikker som selger noe sånt? https://www.bhphotovideo.com/c/product/621567-REG/Interfit_STR111_STR111_Strobies_On_Camera_Small.html?c3api=2572%2C113041717267&gclid=EAIaIQobChMIs6768ujt1wIVVYuyCh1ApQ8eEAAYASAAEgIuy_D_BwE Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Er det ikke bare å bruke en vanlig diffusor og klippe hull til objektivet? Det sagt, vil jeg tippe at effekten er veldig liten i og med at avstanden fra blitsen til diffusoren er såpass liten at lyset fra blitsen har ikke fått avstand nok til å spre seg særlig mye enda. Men jeg har tatt feil før. Lenke til kommentar
UnderSolen Skrevet 3. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2017 Jeg har tenkt til å bruke diffuseren til makrobilder. Har du noen tips? Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Nå har jeg aldri drevet med makro, men til det tror jeg denne faktisk kan fungere veldig bra. Som sagt, du får diffusorer i norske fotobutikker også, men kan hende det blir like billig å kjøpe en fra andre siden av dammen, i hvertfall hvis du ikke bor såpass nærme en fotobutikk at du slipper frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå