Woundz Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hei! Problemet mitt er at jeg lurer på hvem kabinett jeg skal kjøpe meg. Jeg har ett Chieftec Big Tower nå, men er så dritt lei å bære med seg det forbanna tunge toweret! Så nå tenkte jeg på å kjøpe meg ett Midi-Tower. Jeg har sett på ett kabinett på 3dfxcool.no, som er ett Aero S203 kabinett(siden jeg ikke har tålmodighet til å vente på Aero S204 ). Er det noen som har dette kabinettet\erfaringer med det? Link til toweret Eller så lurte jeg på å kjøpe meg dette Skyhawk kabinettet her! Noen som anbefaler en av de kabinettene her? Eller noen andre? Til under tusen lappen.. Er åpen for forslag! Takker for alle svar! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) aOpen HQ09 eller hva det heter.. billig og god plass.. bruke de resterende 600kronene eller noe på stasj ok du skulle ha midi.. hmm.... raidmax ? billige iallefall... Endret 10. desember 2003 av kverna Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hadde gått for Aero kabinettet. Det er kult, bra kvalitet, er i stål men faktisk ganske så lett. Har S201 selv og kan ikke annet enn si at du får mye for pengene. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 aOpen HQ09 eller hva det heter.. billig og god plass.. bruke de resterende 600kronene eller noe på stasj ok du skulle ha midi.. hmm.... raidmax ? billige iallefall... AOpen HQ45? Lenke til kommentar
Malux Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Gå for Aero S203 Kjempebra valg, en kamerat har det, jeg er Kjempemisunnelig. Men hvis du vil vente litt er Aero S 204 THE BEST. http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet700.htm Endret 10. desember 2003 av mr.chaos Lenke til kommentar
magnuslundstein Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Du bør være klar over at det ikke finnes noen luksuselementer i kabinettet som f.eks thumbscrews eller motherboard tray. Det kan derfor være litt slitsomt å jobbe med det. Skal du på en annen side ikke åpne og lukke eller bytte ut komponenter så ofte, er det et helt greit kabinett. Har jo gode kjølingsmuligheter. Har selv et aero s202, men har planer om å bytte til et lian-li pc6077. Endret 11. desember 2003 av magnuslundstein Lenke til kommentar
NoName[nor] Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg har PC6077. Det beste jeg noen gang har hatt. Annbefaler det virkelig!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå