AfterGlow Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Ny sikkerhetsløsning på vei, tyder patent på.Fingeravtrykk er ikke nok – nå vil Samsung at mobilen skal skanne hele håndflaten Lenke til kommentar
Repsils Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 For noe tull. Dette er værre en fjesid tullet til Apple. 7 Lenke til kommentar
3K9RKGG6 Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Da blir det nok lett å låse opp mobilen mens den ligger på et bord.. 1 Lenke til kommentar
Pekka-90 Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Døpe telefonen hver gang jeg skal lukke den opp. Nei takk. 4 Lenke til kommentar
nism0o Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Haha det hadde sett bra idiotisk ut ? Lenke til kommentar
Odd Solberg Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 For noe tull. Dette er værre en fjesid tullet til Apple. Ville forstått kritikken din bedre hvis du argumenterte for at det var "tull" at Apple har fjernet Touch-ID, ikke at de har lagt til Face-ID. Personlig vet jeg ikke hva jeg mener, kommer an på hvor godt Face-ID fungerer i hverdagen, hvor ofte man må ty til kode i forhold til Touch-ID. Lenke til kommentar
Økonom2015 Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Døpe telefonen hver gang jeg skal lukke den opp. Nei takk. Det er alltid en fordel å faktisk lese artikkelen før man kommenterer... Skal ikke brukes til å låse opp telefonen. "Det er riktignok ikke snakk om en erstatning til den vanlige fingeravtrykkleseren, men tilsynelatende mer et supplement. " Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Det siste patentet til Apple som ble vist i forrige uke, var ikke det en rektalscanner ? Lenke til kommentar
skjetnis Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Dette ser like nyttig ut som "palm-touch-mute-pause" som var på Galaxy 5 eller 6 Lenke til kommentar
DarkComet Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 hahaha, uffda. De prøver å se mer fancy ut enn Apple nå som de har lansert FaceID (er ikke i mot FaceID, synes det har funket like greit som touchID til nå), men det kommer til å se helt idiotisk ut. Kommer ikke til å fungere i praksis. Som GunBOB sa: "Døpe telefonen hver gang jeg skal lukke den opp. Nei takk." ? Lenke til kommentar
Økonom2015 Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 hahaha, uffda. De prøver å se mer fancy ut enn Apple nå som de har lansert FaceID (er ikke i mot FaceID, synes det har funket like greit som touchID til nå), men det kommer til å se helt idiotisk ut. Kommer ikke til å fungere i praksis. Som GunBOB sa: "Døpe telefonen hver gang jeg skal lukke den opp. Nei takk." ? Igjen, anbefaler å lese artikkelen før man kommenterer.... Dette skal ikke brukes til å låse opp telefonen på samme måte som "touchID".... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg