AnonymDiskusjon Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Er en kar i tyveårene som føler at håret mitt har blitt så mye tynnere, i den forstand at håret føles mer fett og tynt ut. Har mellomlangt hår, og pleide å ha krøller bak, men ikke nå. Håret er ganske flatt liksom. Har preid å bruke mye caps, ikke så mye nå, men bruker strikk hver dag for å holde håret oppe fra øynene. Noen som aner hva det kommer av? Hva skal jeg gjøre, klippe meg kort? Noen shampoo? Anonymous poster hash: c527f...11c Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Du blir eldre. Deal with it. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Sikkert arv, jeg er 48 år og har hår som en headbanger fra 80s før senskadene satt inn. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Det første du må gjøre er å slutte å bruke caps helt og slutte å sette håret opp i strikk, begge deler sliter på håret ditt. 1 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 ...klippe meg kort? Ja. 1 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 (endret) Kan prøve finasterid. Endret 3. desember 2017 av ^fmj Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2017 Det første du må gjøre er å slutte å bruke caps helt og slutte å sette håret opp i strikk, begge deler sliter på håret ditt. Mener hårbånd, ikke strikk. Såvidt jeg vet så utgjør ikke dette noen fare for håret? Anonymous poster hash: c527f...11c Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2017 ...klippe meg kort? Ja. Vil dette føre til normalt/tykkere hår? Anonymous poster hash: c527f...11c Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 (endret) Det første du må gjøre er å slutte å bruke caps helt og slutte å sette håret opp i strikk, begge deler sliter på håret ditt. Mener hårbånd, ikke strikk. Såvidt jeg vet så utgjør ikke dette noen fare for håret? Anonymous poster hash: c527f...11c Det sliter på håret å ha det satt opp. Hver gang du drar den av og så setter håret opp igjen bidrar du til at håret ditt blir tynnere, jo eldre du blir jo flere hårstrå kommer ut om gangen og derfor kan det bli ett problem. Slutt med hårføner, ikke gni håret ditt med håndkleet for å få det tørt heller, ikke gre håret når det er vått. Ikke dusj håret for ofte. Få i deg rikelig med sink, fisk er flott for hår og negler. Edit: Du kan til og med vurdere å slutte å bruke shampo, det gir visst veldig mange ekstremt fint og sunt hår, har ikke giddet å prøve selv, man må gå minst en måned med fett hår før det stabiliserer seg og håret slutter å overprodusere de naturlige oljene. Endret 3. desember 2017 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2017 Det første du må gjøre er å slutte å bruke caps helt og slutte å sette håret opp i strikk, begge deler sliter på håret ditt. Mener hårbånd, ikke strikk. Såvidt jeg vet så utgjør ikke dette noen fare for håret? Anonymous poster hash: c527f...11c Det sliter på håret å ha det satt opp. Hver gang du drar den av og så setter håret opp igjen bidrar du til at håret ditt blir tynnere, jo eldre du blir jo flere hårstrå kommer ut om gangen og derfor kan det bli ett problem. Slutt med hårføner, ikke gni håret ditt med håndkleet for å få det tørt heller, ikke gre håret når det er vått. Ikke dusj håret for ofte. Få i deg rikelig med sink, fisk er flott for hår og negler. Edit: Du kan til og med vurdere å slutte å bruke shampo, det gir visst veldig mange ekstremt fint og sunt hår, har ikke giddet å prøve selv, man må gå minst en måned med fett hår før det stabiliserer seg og håret slutter å overprodusere de naturlige oljene. Jeg snakker om sånn strikk: https://imbo.vgc.no/users/minmote/images/2e73245aba85c6e3b680cb7f22d694a2.jpg?t%5B0%5D=strip&t%5B1%5D=thumbnail%3Awidth%3D309%2Cheight%3D309%2Cfit%3Doutbound&t%5B2%5D=compress%3Alevel%3D75&t%5B3%5D=progressive&accessToken=51cb5f8b77e6333579e75303b5c482951e94d2f1eb97115d4cfbc7f2cbb67c14 Utgjør vel ikke noe forskjell? Anonymous poster hash: c527f...11c Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 ALT ekstra du gjør med håret sliter på det, selv små spenner. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2017 ALT ekstra du gjør med håret sliter på det, selv små spenner. Haha hvordan kan en slik strikk tære på håret? Anonymous poster hash: c527f...11c Lenke til kommentar
skycharizards Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Litt OT: Lenge siden jeg har sett en slik strikk ute i det fri. Sist var på russetreff for nesten ti år siden. I hvilke settinger bruker du strikken? Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 6. desember 2017 Del Skrevet 6. desember 2017 Anbefaler og å slutte med strikk, ikke fordi det har noe med slitasje på håret å gjøre, men fordi det ser latterlig teit ut. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2017 Litt OT: Lenge siden jeg har sett en slik strikk ute i det fri. Sist var på russetreff for nesten ti år siden. I hvilke settinger bruker du strikken? Bruker det bare hjemme, for å ha håret oppe. Ute bruker jeg selvfølgelig ikke det. Anonymous poster hash: c527f...11c Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2017 Anbefaler og å slutte med strikk, ikke fordi det har noe med slitasje på håret å gjøre, men fordi det ser latterlig teit ut. Jeg bruker det ikke ute, bare hjemme for å ha håret litt oppe. Synes det er digg ha på faktisk haha. Anonymous poster hash: c527f...11c Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2017 (endret) Men helt oppriktig. Sånn strikk kan vel umulig gjøre noe skade for håret, eller? Anonymous poster hash: c527f...11c Endret 8. desember 2017 av Hårek Fjernet bildelink etter ønske Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Neste gang du tar den av så tell hårstråene som følger med. ALT unødvendig stell av hår sliter på det, selv pannebåndlignende ting (nærmeste jeg kan sammenligne den strikken med). Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Jeg slet med tynt og livløst hår da jeg var yngre og ikke kunne ta vare på håret mitt selv, nå er håret mitt fremdeles tynt men blitt tykkere og er nydelig. Godt kosthold er også veldig viktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå