Tåkefyrste Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Nå bør denne kampen vinnes. Blir det uavgjort eller tap nå +rødt så er det faen meg nedtur Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Ingen Pogba mot man City, Bournemouth og wba kan man like. Der røyk nok topp 4. Vi er patetisk dårlige uten han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Ingen Pogba mot man City, Bournemouth og wba kan man like.Så bra at fotball kan gi deg glede! Er vell derfor vi ser på fotball??Jo, forskjellen er bare at de fleste av oss får glede gjennom fotballen ved å heie PÅ et lag.1. Liverpool heier jeg på, de har allerede spilt og vunnet idag, trenger du kamptrådlink? 2. Gnager Liverpool at de lagene over blir svekket, ikke akkurat brainscience. 3. Heier på underholdning i denne kampen og det har jeg fått. Kanskje du skal holde deg unna øl,blir vist litt hardt. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Da skal jo det der være rødt det da? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Det skal være rødt. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Naaah. Bellerin var nær Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 For nær? Ser du samme fotballkamp? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Ble ikke reglene endret for kun kortere tid siden da ang. sistemann? Syns den kunne vært rødt, jeg. Koscielny driter seg ut. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Snytt for straffe også. Perfekt Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Snytt for straffe også haha Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Bakerste mann. Ergo rødt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Hadde vell tatt han igjen, synd. Hadde smakt med et rødt kort til. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Den er i grenseland gitt. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Herrera er tidenes ekleste rotte Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Ble ikke reglene endret for kun kortere tid siden da ang. sistemann? Syns den kunne vært rødt, jeg. Koscielny driter seg ut. Jo, nå går det på å ta i fra en spillers målsjanse. Skulle vært rødt. Samtidig skulle Arsenal hatt et soleklart straffespark rett etterpå Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Herrera er tidenes ekleste rotte Nei, Sanchez slår han der 3 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Marriner har fått hjernesvinn gradvis utover kampen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 5 min tillegg, rekker vi mer snacks nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Marriner har fått hjernesvinn gradvis utover kampen.Ikke mer enn vanlig egentlig Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Ingen Pogba mot man City, Bournemouth og wba kan man like.Så bra at fotball kan gi deg glede! Er vell derfor vi ser på fotball??Jo, forskjellen er bare at de fleste av oss får glede gjennom fotballen ved å heie PÅ et lag.1. Liverpool heier jeg på, de har allerede spilt og vunnet idag, trenger du kamptrådlink? Har den i mine favoritter, ellers takk. Mer ønskelig med bilder av vunnede trofeer de siste årene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå