bshagen Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Så hvorfor gjør du det da? 1 Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Så hvorfor gjør du det da? Jeg har da ikke sitert deg? Var det vanskelig å se de markerte kommentarene jeg var uenig i? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Tre lette poeng! Gitt bort! Arsenal ville ikke vinne i dag..... Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Mer forbanna på Bellerin enn Pogba. Pogba gir seg aldri med det konkurranseinstinktet han har. Bellerin setter sin egen helse i fare og sender samtidig ut Pogba. Mener du at han bare skal trekke seg til side og la Pogba få ballen? 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Mer forbanna på Bellerin enn Pogba. Pogba gir seg aldri med det konkurranseinstinktet han har. Bellerin setter sin egen helse i fare og sender samtidig ut Pogba. Mener du at han bare skal trekke seg til side og la Pogba få ballen? Nei. Kan kunne gjort en bedre avgjørelse enn å legge seg ned med benet å håpe på en touch. Tilfeldigheter at den treffer han, kunne like gjerne gått over beinet. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Mer forbanna på Bellerin enn Pogba. Pogba gir seg aldri med det konkurranseinstinktet han har. Bellerin setter sin egen helse i fare og sender samtidig ut Pogba. Mener du at han bare skal trekke seg til side og la Pogba få ballen? Er da ikke Pogba sin feil at Bellerin har leggen sin på bakken. Var ikke akkurat sånn at han hadde strak fot med knottene på knehøyde. Stuper du for eksempel med huet helt der nede og før en støvel i trynet da så er det på egen risiko. Pogba hadde føttene der hvor de skal være: på bakkenivå. For å si det sånn, hvis han hadde tråkket på foten til Bellerin på den måten så hadde han fått gult kort. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Jeg ser det om og om igjen, jeg klarer ikke å se at det er rødt kort. Gjorde sikkert vondt, men er jo overhodet ikke tilsiktet? Pogba prøver å ta ball, se den lille vridningen han gjør i fotleddet for å endre retningen på ballen. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Jeg ser det om og om igjen, jeg klarer ikke å se at det er rødt kort. Gjorde sikkert vondt, men er jo overhodet ikke tilsiktet? Pogba prøver å ta ball, se den lille vridningen han gjør i fotleddet for å endre retningen på ballen. Intensjon er ikke relevant. Pogba går inn unødvendig sent og unødvendig hardt, og kunne fort knekt leggen til Bellerin i to. A tackle or challenge that endangers the safety of an opponent or uses excessive force or brutality must be sanctioned as serious foul play. Any player who lunges at an opponent in challenging for the ball from the front, from the side or from behind using one or both legs, with excessive force or endangers the safety of an opponent is guilty of serious foul play. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Jasså? Hvordan ville den ha blitt knekt akkurat på det punktet egentlig? Og ikke Pogba sin feil at leggen til Bellerin var der den ikke skulle være. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Sent? Er du klar over hvor fort spillet går? Hvor skal han plassere foten sin? Skal han legge seg ned? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Jeg ser det om og om igjen, jeg klarer ikke å se at det er rødt kort. Gjorde sikkert vondt, men er jo overhodet ikke tilsiktet? Pogba prøver å ta ball, se den lille vridningen han gjør i fotleddet for å endre retningen på ballen. Intensjon er ikke relevant. Pogba går inn unødvendig sent og unødvendig hardt, og kunne fort knekt leggen til Bellerin i to. A tackle or challenge that endangers the safety of an opponent or uses excessive force or brutality must be sanctioned as serious foul play. Any player who lunges at an opponent in challenging for the ball from the front, from the side or from behind using one or both legs, with excessive force or endangers the safety of an opponent is guilty of serious foul play. Skjønn og sunn fornuft. Skal man følge regler ordrett blir det mye røde kort. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Det er jo litt betryggende å vite at Pool ikke er det eneste laget i PL som har et forferdelig forsvar. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 (endret) Tapet er selvsagt surt, men jeg lyver om jeg sier at diskusjonen rundt det røde kortet ikke hjelper på humøret. Endret 2. desember 2017 av Liquidkey 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Tapet er selvsagt surt, men jeg lyver om jeg sier at diskusjonen rundt det røde kortet ikke hjelper på humøret.Hjelper dette litt? " The 24-year-old will also face the prospect of additional games out through suspension after sarcastically applauding the decision as he walked off the pitch." http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/paul-pogba-receives-red-card-11629327 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Ja det er vel som kjent ikke lov å være uenig i FA-mafiaens avgjørelser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Ironi på fotballbanen i England er muligens ikke veien å gå. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Skjønner frustrasjonen i kampens hete. Men det gjør tydeligvis ikke FA om han får ekstra straff for noe slikt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Tror ærlig talt ikke han får 4 kamper, men hadde ikke blitt overasket om fa gjør det. Ingenting fa gjør overasker meg. Blir bra med fumes fra Mourinho om det skjer, det kan bli underholdning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå