Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Mer forbanna på Bellerin enn Pogba. Pogba gir seg aldri med det konkurranseinstinktet han har.

 

Bellerin setter sin egen helse i fare og sender samtidig ut Pogba.

 

Mener du at han bare skal trekke seg til side og la Pogba få ballen?

 

 

Nei.

 

Kan kunne gjort en bedre avgjørelse enn å legge seg ned med benet å håpe på en touch.

Tilfeldigheter at den treffer han, kunne like gjerne gått over beinet.

Lenke til kommentar

 

Mer forbanna på Bellerin enn Pogba. Pogba gir seg aldri med det konkurranseinstinktet han har.

 

Bellerin setter sin egen helse i fare og sender samtidig ut Pogba.

 

Mener du at han bare skal trekke seg til side og la Pogba få ballen?

 

 

Er da ikke Pogba sin feil at Bellerin har leggen sin på bakken. Var ikke akkurat sånn at han hadde strak fot med knottene på knehøyde. Stuper du for eksempel med huet helt der nede og før en støvel i trynet da så er det på egen risiko. Pogba hadde føttene der hvor de skal være: på bakkenivå.

For å si det sånn, hvis han hadde tråkket på foten til Bellerin på den måten så hadde han fått gult kort.

Lenke til kommentar

Jeg ser det om og om igjen, jeg klarer ikke å se at det er rødt kort. Gjorde sikkert vondt, men er jo overhodet ikke tilsiktet? Pogba prøver å ta ball, se den lille vridningen han gjør i fotleddet for å endre retningen på ballen.

Intensjon er ikke relevant. Pogba går inn unødvendig sent og unødvendig hardt, og kunne fort knekt leggen til Bellerin i to.

 

A tackle or challenge that endangers the safety of an opponent or uses excessive force or brutality must be sanctioned as serious foul play.

 

Any player who lunges at an opponent in challenging for the ball from the front, from the side or from behind using one or both legs, with excessive force or endangers the safety of an opponent is guilty of serious foul play.

Lenke til kommentar

 

Jeg ser det om og om igjen, jeg klarer ikke å se at det er rødt kort. Gjorde sikkert vondt, men er jo overhodet ikke tilsiktet? Pogba prøver å ta ball, se den lille vridningen han gjør i fotleddet for å endre retningen på ballen.

Intensjon er ikke relevant. Pogba går inn unødvendig sent og unødvendig hardt, og kunne fort knekt leggen til Bellerin i to.

 

A tackle or challenge that endangers the safety of an opponent or uses excessive force or brutality must be sanctioned as serious foul play.

 

Any player who lunges at an opponent in challenging for the ball from the front, from the side or from behind using one or both legs, with excessive force or endangers the safety of an opponent is guilty of serious foul play.

 

 

Skjønn og sunn fornuft. Skal man følge regler ordrett blir det mye røde kort.

Lenke til kommentar

Tapet er selvsagt surt, men jeg lyver om jeg sier at diskusjonen rundt det røde kortet ikke hjelper på humøret.

Hjelper dette litt?

 

 

"

The 24-year-old will also face the prospect of additional games out through suspension after sarcastically applauding the decision as he walked off the pitch."

 

http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/paul-pogba-receives-red-card-11629327

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...