z1nox Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg la veldig godt merke til at det meteret som viser cpu bruk når du trykker ctrl+alt+delete viste at ca 50 av usen var farget rødt ! det føltes som cpuen gikk treigere også, spesielt i spill. Nå har jeg formatert å rød fargen på det meteret er forsvunnet... hva er det for noe? hva kan ha skjedd.. mindre viktig nå, men skulle likt å visst va d var, fordi ytelsen gikk veldig ned i spill å ellers i windows som sagt.. merry christmas to all! Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Den røde grafen du refererer til viser hvor mye av CPU kraften som brukes av kjernen i OS'et - om jeg ikke tar helt feil. Du kan skru den av og på i "vis" -> "Vis kjernetid". (Noe med Kernel, hvis jeg ikke husker feil, i den engelske versjonen). Om denne grafen er av eller på har uansett ingen verdens ting å gjøre for ytelse i spill. HO-HO Lenke til kommentar
z1nox Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 bare innbillning med andre ord ^^ takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå