Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Bobby! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Deilig kontring! Deilig pasning av Coutinho! Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Fytti så herlig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Can faktiskScorer da temmelig greit for den posisjonen han har? Lenke til kommentar
toreae Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Er Can kapteinsmateriale? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Er Can kapteinsmateriale? Neppe.. Han er jo på vei ut.. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Jeg mener det i utgangspunktet. Men nå som kontraktsituasjonen er som den er blir det nei. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 (endret) Jeg får en halvhard en når jeg ser spillere som har total kontroll over ballen med en touch fra litt småekle pasninger. Coutinho er god på akkurat det. Endret 2. desember 2017 av oOF Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Er Can kapteinsmateriale? Næh. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Er Can kapteinsmateriale? Neppe.. Han er jo på vei ut.. Om han blir tilbudt kapteinsbindet og "litt" lønn da? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Meget deilig førsteomgang. Stort sett full kontroll hele veien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 (endret) Coutinho har vært god så langt, var litt iffy i starten Liverpool, men tatt over kampen. Mignolet gir bort 80% av utspill til motstanderen, selv korte utspark. Skal ikke mange slike til før Liverpool lever farlig PS: arabere er mye mer engasjerte som kommentatore enn engelskmennene Endret 2. desember 2017 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Coutinho har vært god så langt, var litt iffy i starten Liverpool, men tatt over kampen. Mignolet gir bort 80% av utspill til motstanderen, selv korte utspark. Skal ikke mange slike til før Liverpool lever farlig PS: arabere er mye mer engasjerte som kommentatore enn engelskmennene Dersom jeg finner en stream med arabere så velger jeg alltid den ovenfor de med engelskmenn. Alltid gøyt å høre gooooooooooool golgolgolgolgolgolgol Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Ikke mye dødtid da nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå