Løgn Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 (endret) Det er uansett ikke en regel eller norm at man må bli forelsket og ha kjæreste før en viss alder, ellers er det noe galt... Det er riktig. Det er imidlertid ikke antall sexpartnere, alene, som peker i retning av at det er noe "galt" i dette tilfellet. Det dukker jo opp nye røde flagg nesten hver gang TS forklarer noe ytterligere om denne dama. Og det at ingen har vært interessert i henne, sier noe om guttene. Nei, det sier noe om henne. Gitt at hun både har likt dem hun har ligget med, og at hun har vært på leit etter noe seriøst, sier dette at hennes verdi allerede har blitt vurdert av markedet. Det sier at hun ikke er bra nok for opp til 50 mann hun selv anser som kvalitet. Eventuelt sier det at hun har valgt å ligge med opp til 50 mann som hun ikke er videre interessert i, men dette kontrasterer påstanden om at hun har sett etter noe seriøst. Hvilket hun sannsynligvis ikke har, noe du selv også implisitt har akseptert allerede. Det har jo nå skjedd at hun har blitt forelsket og funnet trådstarter. Hvorfor kunne ikke det ha skjedd for 3 år siden? Jo, pga "jente liker drittsekken som ikke bryr seg" Prøver du her å argumentere for hennes kvalitet ved å vise til hennes dårlige dømmekraft? Hvordan henger dårlig dømmekraft sammen med trofasthet og stabilitet i et forhold? Er det et godt eller et dårlig grunnlag? Hun hadde ikke slått seg ned nå, hvis hun hadde vært sånn som Løgn fremstiller henne. Gir ikke mening Jeg er på en måte enig. Derfor tror jeg heller ikke dette forholdet kommer til å vare særlig lenge, hvilket du av en eller annen grunn antar at det vil gjøre. Det er rett og slett mye som peker i retning av at dette er et forhold som vil brenne ut fort. Samtidig er det ingenting som antyder at hun vil utgjøre en solid part i et stabilt forhold. Endret 4. desember 2017 av Løgn Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2017 Nå er ikke jeg trådstarter da... Men utifra fra jenta sier, så høres det ikke så rart ut. Det er jo nettopp ut i fra hva ho sier det ikke gir noen mening, når man ser på hva hun faktisk gjør. Og det at ingen har vært interessert i henne, sier noe om guttene. Det har jo nå skjedd at hun har blitt forelsket og funnet trådstarter. Hvorfor kunne ikke det ha skjedd for 3 år siden? Jo, pga "jente liker drittsekken som ikke bryr seg" Har hun vært forelsket før eller ikke? Hvis ikke, hvorfor har hun da ligget med 40 stykker? Har hun for vane å ligge med folk hun ikke liker? Hvorfor? Hvis hun bare liker sex (noe som er helt legitimt), hvorfor ikke bare si det? Hvorfor spinne opp en tårevåt historie om hvor hun legger frem om hvor dårlig hun er på å vurdere partnere opp mot hva hun ønsker? Hun hadde ikke slått seg ned nå, hvis hun hadde vært sånn som Løgn fremstiller henne. Gir ikke mening Hvem sier at hun har slått seg ned nå? Hun sier det. Og hva vet vi om hva hun sier, kontra hva hun faktisk gjør? Anonymous poster hash: 127e1...da4 Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Den dama er ikke nødvendigvis noe å satse på, og det kan forklares ut fra biologiske forskjeller mellom menn og kvinner. Løgn er vel godt inne på tematikken, selv om den kan gjøres lettere. Beste jeg har å si er å benytte tiden du får med henne som best du kan, og ikke ha for store forhåpninger til at hun blir værende til dere er gamle. Haha! Hun blir ikke værende fordi hun har har ligget med litt under 40? Det er jo ikke en sammenheng mellom de to tingene. Ok, siden det kan være vanskelig å se skogen for bare trær, av og til, kan jeg peke ut sammenhengen; hypergami. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Er noe som heter "i seg selv kjenner man andre" Det er vanlig å få for seg at andre (særlig folk man har følelser for) tenker sånn og sånn nettopp fordi man selv, enten bevisst eller ubevisst kan tenke sånn selv. Ts nevnte vel at han ikke kan dømme pga at han har et løsere syn på sex enn dama. Da er det logisk at han tenker "da er/tenker dama også ditt og datt fordi hun har hatt mange partnere" fordi han muligens har det i seg selv. Dette er jo selvfølgelig ikke riktig måte å tenke på. Dama er en helt annen person som muligens og sikkert tenker motsatt tross en del partnere. Tror sånn tankegang trigger mye sjalusi. Vet ihvertfall med meg selv at jeg ikke er sjalu over noe jeg ikke kunne tenkt selv. Man legger på en måte sitt syn på livet over på en annen. Feil 2 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Morsom tråd.. Blir vel litt som å gå på ski dette her.. Noen liker å gå på ski, har løyper lett tilgjengelig og prøver å ta seg en tur når muligheten oppstår. Andre synes at man ikke bør gå på ski så ofte, da de selv ikke forstår seg helt på skiløperne. Noen synes ski er ekkelt og at de burde stå ubrukte i boden, til pynt, til en gang de skal brukes og åpnes som gave til en spesiell en. Antar at noen tar skiturer uten å tenke noe spesielt på det, litt som kos og trening i fint vær. Skiturer er nok ikke for alle. Å like å gå på ski eller ikke, har ikke noe med rett eller galt å gjøre, eller for mye eller for lite erfaring. Det er ikke feil å ha gått mye eller lite på ski. At folk synes at andre bare burde gå maksimalt et par skiturer i året og kritiserer og dømmer mennesker for å ha gått mer, er vel ikke helt på sin plass. Litt naivt og barnslig å forvente at en selv sitter på fasiten av hva som er for mye og hva som er akseptabelt når det gjelder noe så individuelt som skigåing. Viktigste må vel allikevel være når to stykker velger å gå på ski sammen, fine turer helt alene, og velger at de kun vil gå med denne skipartneren i fremtiden. Da burde det ikke ha så mye å si hvem som har gått mest på ski fra før, så lenge de støtter hverandre og hjelper hverandre fremover, sammen.. 2 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Problemet eg ser her er terskelen hennes for å ha sex. Kjenner noen jenter som er/var løse. De kan besøke ein bekjent på jobb (butikken). Han gir ho ein klem, litt masasje og ender med å ta ho der og då. Ser ikkje bort at hun har rota med 100-200+++. Igjen, har noe med terskel å gjøre. Ei som hadde sex med 3-5stk tar det meget seriøst. Å ha sex med noen er mer enn tilfredstille sin kåthet. Og her går vi over på det å bli utru. Med ei som ser seriøst på sex, skal det mye mer til å bli utru, enn ei som ser på sex som "no big deal", vil eg påstå.Eg kjøper heller ikkje unskyldninge at "hun ønsket seriøst, men ingen ville ha hun", men hun knullet gjennom 40 menn. Når ein ser etter seriøst forhold, så ligger ikkje ein med kvar mennesker ein snakker med. Ligger hun med det på første date, uansett kor bra/dårlig daten går? Det ER mulig å gå på 3-4-10 date uten å ha sex. Det er mulig å ha friends with benefits. Igjen, uten å kjenne ho eller ha noe studie å vise til, vil eg påstå at det er slik hun er. Hun ønsker å ha sex med mange. Hun nyter å ha oppmerksomhet av mange ulike menn, føle de inn i seg... Kommer hun til å vare trofast? Vel, du vet bedre selv. Men om du spør her på forumet, så vet du svaret... ellers så ville ikkje du spurt her. Good luck! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Selv om man har et klinisk forhold til sex betyr det ikke at hun ikke setter pris på sexen dere har eller ikke legger følelser i det. Jeg har ikke noe grunnlag til å påstå noe annet. Dette. Snakka endel rundt denne tråden med venner/venninner i det siste. Og her er det stort skille. Noen mener sex er mer intimt enn kyssing, andre mener motsatt. Og seriøst, i snitt 5 seksualpartnere i året er mye? VS Hans 2 i året. Er ei jente under gjennomsnittlig pen, og under gjennomsnittlig sosialt oppegående kan ho uten problemer velge mellom x-antall gutter på byen HVER gang hun går ut. Hun blir ofte kontaktet av gutter på skolen/sosialt osv, som ber henne ut på ting osv. Er hun på sydenferie med jentegjengen er det fort 2/5 nye gutter. osv osv. Det morsomme her er jo at TS innrømmer at han, hvis han hadde hatt kjangsen så hadde tallet vært høyere. Er man gutt, så skal det litt mer til, det vet de fleste, hvis man ikke tilhører gruppen gutter som er over gjennomsnittlig pene, og over gjennomsnittlig sosialt oppegående. Kjenner både gutter og jenter som bare har hatt en seksualpartner i livet sitt som har vært utro, og som har hatt over 100 som er utro. Beviser ingenting, anna enn at folk suger. Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Selv om man har et klinisk forhold til sex betyr det ikke at hun ikke setter pris på sexen dere har eller ikke legger følelser i det. Jeg har ikke noe grunnlag til å påstå noe annet. Dette. Snakka endel rundt denne tråden med venner/venninner i det siste. Og her er det stort skille. Noen mener sex er mer intimt enn kyssing, andre mener motsatt. Og seriøst, i snitt 5 seksualpartnere i året er mye? VS Hans 2 i året. Er ei jente under gjennomsnittlig pen, og under gjennomsnittlig sosialt oppegående kan ho uten problemer velge mellom x-antall gutter på byen HVER gang hun går ut. Hun blir ofte kontaktet av gutter på skolen/sosialt osv, som ber henne ut på ting osv. Er hun på sydenferie med jentegjengen er det fort 2/5 nye gutter. osv osv. Det morsomme her er jo at TS innrømmer at han, hvis han hadde hatt kjangsen så hadde tallet vært høyere. Er man gutt, så skal det litt mer til, det vet de fleste, hvis man ikke tilhører gruppen gutter som er over gjennomsnittlig pene, og over gjennomsnittlig sosialt oppegående. Kjenner både gutter og jenter som bare har hatt en seksualpartner i livet sitt som har vært utro, og som har hatt over 100 som er utro. Beviser ingenting, anna enn at folk suger. So den gjemte logikken er, det er kvinners ansvar og være knipene for og holde gjennomsnitts statistikken nede? I en verden der jenter har like stor seksual drift og hemningsfri som menn er en verden der det bli jokket VELDIG mye Er vel helt opp til det enkelte menneske hva som er rett for dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå