Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mellom 20-50 partnere...

Anbefalte innlegg

Det kan rett og slett hende at hun er glad i sex, men ikke har funnet noen hun ville ha et seriøst forhold til, før nå.

Det er vel mer sannsynlig at hun rett og slett løy da hun sa at hun hadde sett etter et forhold de 3 - 4 siste åra. Å anta at hun løy er å la tvilen komme henne til gode, for det motsatte ville betydd at hun mer eller mindre er en idiot.

Hun løy i så fall fordi hun vet at hun har vært slutty, og dermed er av dårlig kvalitet fra et tradisjonelt mannsperspektiv. Ved å unnskylde seg og si at hun bare leiter etter den rette, så håper hun å kunne fremstå som et offer som bare har vært uheldig i kjærligheten. Ikke nok med at løgnen i seg selv viser hennes dårlige kvalitet, men paradoksalt nok tjener løgnen også mot sin hensikt.

For dersom hun har feid over 50 mann uten å finne noen som i hennes øyne er av kvalitet, eller noen som vil være i et forhold med henne, hva sier det da om henne?

Det betyr at hun enten ligger med menn som hun selv synes er av dårlig kvalitet, eller at kvalitetsmennene hun har ligget med anser henne for å være av dårlig kvalitet. Ingen av delene er god reklame for henne.

Løgnen er egentlig å skyte seg selv i foten - med mindre TS ikke kan se lenger enn sin egen ståpikk, og dermed lar seg lure. TS synes hun er søt og deilig å pule. Derfor spiller ingenting annet noen rolle. Vi vet jo alle hva vi selv ville gjort. Og vi vet at denne dama kommer til å ha kortvarige forhold til langt ut i 30-åra. Sannsynligvis som alenemor.

Jeg har lagt merke til at du ikke er glad i kvinner som har hatt mange sexualpartnere. Vil du snakke om det?
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her var det mange konklusjoner basert på lite informasjon... 

Jeg er 31 år og har ligget med 27 stk. Jeg har hatt lange forhold med to-tre (alt ettersom hva man syns er langt) av dem. Han ene ble jeg nesten kvalm av på slutten, og ville gjøre det slutt lenge, klarte det til slutt. Har aldri vært utro mot noen jeg har hverken "holdt på med" eller vært sammen med. Ikke engang han jeg følte hadde fanget meg i noe dårlig som jeg ikke kom ut av. 

Det går helt fint å ha ligget med fler enn 10-15 og allikevel kunne være en god kjæreste for den man er i forhold med, når man er i forhold. Jeg knytter meg så sterkt til partneren min at å ligge med noen andre er helt utenkelig! 

For meg er antall et ikke-tema med kjærester. Kommer aldri til å ta det opp eller svare ærlig på det til noen igjen, har gjort det én gang og det var ikke noe særlig suksess. Mye pga. sånne holdninger og tanker som skrives her. Jeg var nok mer aktiv da jeg var yngre, nå ser jeg etter varighet og stabilitet :)

Hilsen kvinne, som hverken har særlig lave standarder er ekkel av seg. 

PS: hun svarte ikke 30-50 fordi hun ikke vet, men fordi hun ikke vil si det konkrete tallet. Du kommer ikke til å føle deg bedre av et konkret svar. 

Anonymous poster hash: 6740d...3a3

Anonymous poster hash: 6740d...3a3
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Sterke selvsikre kvinner som liker sex har gjerne mange partnere de også ;)

Styrken og selvsikkerheten faller nok proposjonalt med økningen i antall partnere og leveår. Og eksponensielt i forhold til antall unger hun etter hvert sitter igjen med :)

Jeg har lagt merke til at du ikke er glad i kvinner som har hatt mange sexualpartnere. Vil du snakke om det?

Jeg snakker om det nå. Og jeg synes jeg forklarer meg ganske presist. Hva er uklart? Endret av Løgn
Lenke til kommentar

Sterke selvsikre kvinner som liker sex har gjerne mange partnere de også ;)

Styrken og selvsikkerheten faller nok proposjonalt med økningen i antall partnere og leveår. Og eksponensielt i forhold til antall unger hun etter hvert sitter igjen med :)

Standard pisspreik fra deg. Hadde vært artig om du klarte å komme med noe nytt en eller annen gang.

Nesten verre enn skatteflyktning :wee:

• Liker 4
Lenke til kommentar

Det kan rett og slett hende at hun er glad i sex, men ikke har funnet noen hun ville ha et seriøst forhold til, før nå.

Det er vel mer sannsynlig at hun rett og slett løy da hun sa at hun hadde sett etter et forhold de 3 - 4 siste åra. Å anta at hun løy er å la tvilen komme henne til gode, for det motsatte ville betydd at hun mer eller mindre er en idiot.

Hun løy i så fall fordi hun vet at hun har vært slutty, og dermed er av dårlig kvalitet fra et tradisjonelt mannsperspektiv. Ved å unnskylde seg og si at hun bare leiter etter den rette, så håper hun å kunne fremstå som et offer som bare har vært uheldig i kjærligheten. Ikke nok med at løgnen i seg selv viser hennes dårlige kvalitet, men paradoksalt nok tjener løgnen også mot sin hensikt.

For dersom hun har feid over 50 mann uten å finne noen som i hennes øyne er av kvalitet, eller noen som vil være i et forhold med henne, hva sier det da om henne?

Det betyr at hun enten ligger med menn som hun selv synes er av dårlig kvalitet, eller at kvalitetsmennene hun har ligget med anser henne for å være av dårlig kvalitet. Ingen av delene er god reklame for henne.

Løgnen er egentlig å skyte seg selv i foten - med mindre TS ikke kan se lenger enn sin egen ståpikk, og dermed lar seg lure. TS synes hun er søt og deilig å pule. Derfor spiller ingenting annet noen rolle. Vi vet jo alle hva vi selv ville gjort. Og vi vet at denne dama kommer til å ha kortvarige forhold til langt ut i 30-åra. Sannsynligvis som alenemor.

Har VÆRT slutty..og kanskje ikke vil være det mer? Fra ditt "tradisjonelle mannsperspektiv", tenker du da at det er umulig at hun kan endre seg før 30-åra? Det er jo faktisk mulig her at hun rett og slett bare har "brukt litt lengre tid" på å finne kjærligheten enn hva en med et tradisjonelt mannsperspektiv finner akseptabelt. Trangsynt. 

Det sagt, jeg syns heller ikke at ei som har "feid over femti stykker" er en ferrari akkurat, men man må jo prøve å nyansere litt før man dømmer en person herfra til helvette. 

Endret av Stikksag
Lenke til kommentar

Har VÆRT slutty..og kanskje ikke vil være det mer? Fra ditt "tradisjonelle mannsperspektiv", tenker du da at det er umulig at hun kan endre seg før 30-åra? Det er jo faktisk mulig her at hun rett og slett bare har "brukt litt lengre tid" på å finne kjærligheten enn hva en med et tradisjonelt mannsperspektiv finner akseptabelt. Trangsynt.

Selvfølgelig har hun brukt litt tid.

Og nei, jeg tror ikke det er umulig å endre seg. Faktisk illustrerte den 31 år gamle dama dette akkurat. Det er vanlig at damer i større grad ser etter noe seriøst og langvarig etterhvert som de blir eldre og mindre verdt. Men når det gjelder TS sin situasjon så handler det ikke om hva denne dama kan utvikle seg til å bli. Det handler om hva hun faktisk er. For beslutningen er om han skal satse på henne eller ikke.

Det sagt, jeg syns heller ikke at ei som har "feid over femti stykker" er en ferrari akkurat, men man må jo prøve å nyansere litt før man dømmer en person herfra til helvette.

Ok, bare pek på hva jeg har sagt som du faktisk er uenig i.

Det er forøvrig alltid gutter som stiller spørsmål ved damas oppførsel og ikke motsatt.

Fordi menn og kvinner er forskjellige. Hvilket er grunnen til at det ikke fungerer å snu problemstillingen til å handle om menn.

Antallet sexpartnere kvinner har hatt påvirker kvinnens kvalitet i mannens øyne. Det motsatte er ikke tilfelle i like stor grad.

Endret av Løgn
Lenke til kommentar

Jeg snakker om det nå. Og jeg synes jeg forklarer meg ganske presist. Hva er uklart?

Jeg synes du snakker om det så fort sjansen byr seg, ikke bare nå, men hele tiden. Du er veldig gjentagene og du evner aldri å se ting fra flere sider enn én.
Lenke til kommentar

Spot on!

Men hvorfor kan hun ikke bare ligge med disse mennene og la det bli med det, hvorfor må hun absolutt si hvor mange hun har ligget med? En ting er å være ærlig, men en annet ting er å fremstille seg selv som det motsatte av et kvinnelig ideale. Vil hun seg selv vondt? Vil hun vise hvor populær og flott menn synes hun er, selv om hun i virkeligheten fremstår som en kvinne som sprer beina for hver eneste mann som prøver seg på henne, og dermed viser veldig lite selvbeherskelse og selvfølelse? Man gjør det rett og slett ikke fordi man er kåt, det er vi i 2017 for moderniserte til å forstå..

Lenke til kommentar

Jeg snakker om det nå. Og jeg synes jeg forklarer meg ganske presist. Hva er uklart?

Jeg synes du snakker om det så fort sjansen byr seg, ikke bare nå, men hele tiden. Du er veldig gjentagene og du evner aldri å se ting fra flere sider enn én.

Kan du imidlertid vise meg noe jeg har sagt hvor logikken min er direkte feilaktig, og kan du forklare hvorfor jeg tar feil?
Lenke til kommentar

Ts her

Har pratet med henne og fått et spesifikt antall, men hun var faktisk ikke 100% sikker. Var under 40. Hun har vært interessert i å ha forhold med flere, men ingen har villet fortsette med henne (noe hun ble veldig lei seg og trist over når hun forklarte nå)

Forventet ikke så mange ekle teorier og svar her... må innrømme at jeg blir litt kvalm og lei meg ovenfor henne. Har ikke ett sekund tenkt noe av det noen her har som teorier.

Jeg har egentlig bare blitt mer glad i henne etter i dag og jeg er veldig glad for at hun endelig føler at noen vil ha henne for mer enn sex. Jeg er glad jeg kan være den personen.

Anonymous poster hash: a3c8c...636

• Liker 1
Lenke til kommentar

[...]Ved å unnskylde seg og si at hun bare leiter etter den rette, så håper hun å kunne fremstå som et offer som bare har vært uheldig i kjærligheten.

[...]

Det betyr at hun enten ligger med menn som hun selv synes er av dårlig kvalitet, eller at kvalitetsmennene hun har ligget med anser henne for å være av dårlig kvalitet.

Ts her

[...]

Hun har vært interessert i å ha forhold med flere, men ingen har villet fortsette med henne (noe hun ble veldig lei seg og trist over når hun forklarte nå)

#1. Menn av høy kvalitet (definert ved at hun vil ha et forhold med dem) anser henne for å være av dårlig kvalitet. Check.

#2. Hun fremstiller dette som en offerrolle for seg selv. Check.

Ingen ville ha henne. Men det sier jo ingenting om henne, ikke sant? Det sier bare noe om alle hun har latt pule seg? Alle hun har latt pule seg er idioter og drittsekker, ikke sant? Og selv ikke at hun har latt seg bli pult av nye idioter igjen og igjen sier noe om henne, ikke sant? Hun er jo bare et offer. Og du faller for det..

Hun har allerede hatt ganske mange menn. At ingen av dem hun faktisk likte ville ha henne er noe du bør ta til etterretning. Har du sett "Vil du bli millionær" på TV2? Dette er som å "spørre publikum". Jeg tipper i grunn du også kunne benyttet deg av "ring en venn" i dette tilfellet.

Sannsynligvis er det egentlig henne selv som har takket nei til forhold med de fleste av dem. Men å si det ville nok ikke trigget offerempatien i deg

Løgnen er egentlig å skyte seg selv i foten - med mindre TS ikke kan se lenger enn sin egen ståpikk, og dermed lar seg lure. TS synes hun er søt og deilig å pule. Derfor spiller ingenting annet noen rolle.

Jeg har egentlig bare blitt mer glad i henne etter i dag og jeg er veldig glad for at hun endelig føler at noen vil ha henne for mer enn sex. Jeg er glad jeg kan være den personen.

Det er aldri populært å påpeke det åpenbare. Særlig når følelser er involvert.

Men når du tror du faller for ei dame i forbindelse med at hun presenterer en offerrolle, og du reagerer med å føle overvelmende empati, så blir du sannsynligvis lurt. Særlig når hun gjør dette for å bortforklare noe du i utgangspunktet ikke aksepterer. Dette er den enkleste måten ei dame kan snurre en mann rundt fingern, fordi menn allerede er programmert til å bry seg om kvinner i offerroller. Snart kommer hun til å fortelle om voldtektshistoriene sine, slik at du kan føle enda mer empati og "forstå" hennes promiskuitet. I nær fremtid kommer du til å ta hennes parti mot deg selv og dine egne meninger. Og du kommer etterhvert til å føle skyldfølelse hver gang du våger å spørre deg selv om hun faktisk er så uskyldig som hun gir seg ut for å være.

Jeg tipper også hele seansen mellom dere har utviklet seg temmelig raskt, og at hun for tiden overdynger deg med kjærlighet og oppmerksomhet. Hun har allerede sagt at hun elsker deg, og hun har til og med sagt at du er den første hun har blitt forelsket i. Dette sier hun i en alder av 25, og etter å ha pult en drøss av mannfolk. Det er helt utrolig at du ikke ser de røde flagga her.

Hun gir deg utvilsomt noe som føles godt og meningsfullt i livet akkurat nå. Men når du ikke lenger klarer å tenke på henne uten å kjenne skyldfølelsen, så er det på tide å kutte henne ut. Selv om hun skulle finne på å true med selvmord.

Men for all del. Kjør på. Du trenger dette for å lære. Når det går til helvete kan du komme tilbake hit og lese gjennom denne tråden igjen :)

Lenke til kommentar

For meg høres det ut som om du prøver å fremstille menn som offer og kanskje du er det største offeret av dem alle. Alle lyver og pynter på ting og skal vi dra inn slike ting du gjør så er menn minst like manipulerende. Kanskje det er på tide å akseptere at det finnes folk som takler å være i forhold med hverandre?

• Liker 3
Lenke til kommentar

For meg høres det ut som om du prøver å fremstille menn som offer og kanskje du er det største offeret av dem alle. Alle lyver og pynter på ting og skal vi dra inn slike ting du gjør så er menn minst like manipulerende. Kanskje det er på tide å akseptere at det finnes folk som takler å være i forhold med hverandre?

Jeg vet ikke hvorfor du mener jeg er et offer, eller hvorfor jeg prater om menn generelt. Jeg prater ikke om meg selv, og jeg prater ikke om alle menn.

Jeg prater om karaktertrekkene hos denne dama, kombinert med reaksjonen hos TS. Du kan lese mer om fremtiden deres i nær sagt alle bøker som omhandler dette mønsteret. Grunnen til at mønsteret er så lett gjenkjennelig er at de samme faktorene så ofte fører til det samme utfallet. Dette er hverken en tilfeldighet eller en unntakstendens.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...