Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mellom 20-50 partnere...

Anbefalte innlegg

Si hun ble aktiv som 15-åring så er det 10 år med sex. Da er det fem partnere i året som egentlig ikke er voldsomt mye i dagens samfunn.

Så på det meste hele 7 partnere i året. Det er ikke så mye as, vet om mange som har fler.

Sex er godt, hvor ikke ha det :D

5 - 7 i året er ikke så voldsomt - i ett år. Det er imidlertid mye når det er snakk om en livsstil.

En notorisk kriminell er kanskje kriminell så lenge han har behov. Får han en gevinst som er god nok slik at han ikke trenger å være kriminell så er han ferdig. En person med mange partnere blir å stoppe å finne nye partnere når den personen møter noen som er god nok å slå seg til ro med.

Ville du stolt på en notorisk kriminell etter at han hadde fått en gevinst som var "god nok"? Toska, for eksempel? Dersom han ikke ble tatt?

Utroskap er bare én av mange risikofaktorer. Ei dame som har pult 50 mann på 7 år har sannsynligis lave standarder, er impulsiv, og har ingen ansvarsfølelse. Jeg er enig i at å ikke "like" at dama har hatt 50 pikker inni seg ikke er et argument. Argumentene kommer fra hva dette sier om dama. Og når det eneste vi vet om dama er en svært overfladisk beskrivelse av hennes sexvaner de siste 7 åra, er det ikke mye å bedømme kvalitet ut ifra.

TS kjenner henne best selv. Men basert på hva som er blitt fortalt, burde han se seg om etter noe annet rimelig kjapt. Og alltid bruke kondom. Alltid!

Endret av Løgn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Si hun ble aktiv som 15-åring så er det 10 år med sex. Da er det fem partnere i året som egentlig ikke er voldsomt mye i dagens samfunn.

Så på det meste hele 7 partnere i året. Det er ikke så mye as, vet om mange som har fler.

Sex er godt, hvor ikke ha det :D

5 - 7 i året er ikke så voldsomt - i ett år. Det er imidlertid mye når det er snakk om en livsstil.

Ville du stolt på en notorisk kriminell etter at han hadde fått en gevinst som var "god nok"? Toska, for eksempel? Dersom han ikke ble tatt?

Deg om det. Vi vet jo alle hvordan holdningene dine er når det kommer til damer. Bruk og kast, søppel alle sammen. Kanskje du er trist fordi du ikke klarer å få deg like mye og prøver å tøffe deg som forumkriger istedenfor.

Alt er relativt. I noen grupper så er det ganske vanlig med en del partnere, i andre så skal man ikke engang se på jenter/gutter.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Deg om det. Vi vet jo alle hvordan holdningene dine er når det kommer til damer. Bruk og kast, søppel alle sammen. Kanskje du er trist fordi du ikke klarer å få deg like mye og prøver å tøffe deg som forumkriger istedenfor.

Er det ikke nettopp din egen holdning til antall partnere som skriker "bruk og kast"?

Vet du hvilken side av diskusjonen du selv befinner deg på?

Lenke til kommentar

Ts her

Jeg er den første hun har fått ekte følelser for og forelsket seg i (hun har sagt hun elsker meg)

Hun har også hatt lyst på kjæreste dr siste 3-4 årene, men har ikke hatt lykken med seg.

Og det er ikke 50, men mellom 20 og 50. Sannsynligvis rundt 30.

Jeg har tenkt til å spørre om et konkret svar i kveld.

Anonymous poster hash: a3c8c...636

Lenke til kommentar

Er det ikke nettopp din egen holdning til antall partnere som skriker "bruk og kast"?

Vet du hvilken side av diskusjonen du selv befinner deg på?

Nope, men du kan tro hva du vil. Jeg vet hvertfall hvilken side du befinner deg på ;)

Jeg er egentlig nøytral når det kommer til sexpartneretråden her, hva man synes er greit eller ikke får være opp til en selv, men det er selvfølgelig litt dumt å tro at en person som har hatt mange sexpartnere ikke kan være trofast. Å ville være sammen med noen som har hatt mange sexpartnere er selvfølgelig en annen sak. Jeg var også av den litt sjalu typen egentlig, men med noen år på baken så lærer man seg at det ikke kommer noe godt ut av det.

Lenke til kommentar

Hadde det vært en mann så hadde det vært ”bra jobba, et nikkende smil”. Men når det er en kvinne så blir det et ”problem” for usikre menn. Eller mer korrekt. Usikre guttunger.

Jepp. Morsomt hvor mye de samme meningene og folkene ofte dukker opp i slike tråder. Desperat prøver å få andre til å bekrefte sine egne usikkerheter.

"Ei dame som har pult 50 mann på 7 år har sannsynligis lave standarder, er impulsiv, og har ingen ansvarsfølelse".  Morsomt. Mange karaktertrekk som dras ut av så lite informasjon (eller ut av ræva, mer spesifikt). 

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor henge seg opp i det?

Hun sier jo selv at du er den første hun har følelser for. Det er da ingen reell grunn til å holde seg til én partner om man ikke føler noe for noen rent utover at mange mister motivet med å ha sex med noen som helst hvis de ikke føler noe, men folk er forskjellig. 

Legg det vekk. Du ødelegger bare noe bra med å bruke energi på tull som egentlig handler om deg selv og ikke hverken henne, hennes tidligere partnere eller antallet partnere hun har hatt. 

Anonymous poster hash: 4a5ee...fb8
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det mye for en 25-åring?

Det burde være åpenbart at å ha ligget med 50 menn innen du er 25 er mye, både i absolutt og relativ forstand.

Er man kåt, ja så onanerer man. Vil man ha regelmessig sex, så skaffer man seg en partner. Vil man ha bekreftelse og demre sin usikkerhet, så har man mange partnere. Vil tro at de fleste er ONS, og da dreier det seg ikke om kvalitetssex, og mannen vil bare ha seg kuse, så da har ikke utseende mye å si.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde det vært en mann så hadde det vært ”bra jobba, et nikkende smil”. Men når det er en kvinne så blir det et ”problem” for usikre menn. Eller mer korrekt. Usikre guttunger.

Dette er et "argument" jeg ser ofte i denne typen tråder. Men jeg har ikke sett mye til hykleriet som beskrives.

Om dette synspunktet skal ha relevans må det forutsettes at den samme observatøren dømmer en dame negativt og en mann positivt basert på et høyt antall sexpartnere. Vi har ikke sett noe til TS sin holdning til menns antall sexpartnere. Heller ikke sitt eget antall. Så hvor tar du dette fra?

At du kan tenke deg at noen hypotetiske "menn" ville gitt hverandre en high five for å ha pult 50 damer har ingenting med denne tråden å gjøre.

Og selv i tilfellet hvor TS skulle ha vært den som gav kameraten et klapp på skuldra og sa "bra jobba" da han fortalte om den 50ende dama han hadde feid over, hvorfor skulle man da forvente at TS også må ha samme holdning til dama han selv har et forhold til? Det er rett og slett forskjell på et kameratskap mellom to menn, og et romantisk forhold mellom en mann og en dame. Dersom TS hadde vært homo, tror du han da ville applaudert sin kjæreste dersom han hadde fortalt at han hadde pult 50 mann på 7 år? Ser du hvordan du faktisk sammenligner to helt forskjellige ting her?

Så hvordan har kommentaren din egentlig relevans? Det ser igrunn ut som du bare ønsker å avspore tråden, og dysse ned problemet. Hvorfor vil du egentlig det? Og om du vil dysse ned problemet, hvorfor ikke gjøre det på en sakelig måte fremfor å prate om noe helt annet?

Kom igjen nå. Hvofor er det ikke et problem om dama har pult opp mot 50 menn på 7 år?

Nope, men du kan tro hva du vil. Jeg vet hvertfall hvilken side du befinner deg på ;)

Jeg befinner meg på den siden som mener at 5-7 nye sexpartnere per år over flere år er mye. Du befinner deg på den siden som mener det ikke er så mye. Dersom du mener det ikke er så mye å ha feid over 50 mann på 7 år, så må du nødvendigvis støtte "bruk og kast"-mentaliteten som du anklager meg for.

Det virker ikke som du henger med på hva du selv sier. Og jeg vet heller ikke helt hva du mener med å "vite" hva jeg mener når du ser ut til å tro at jeg mener rake motsetningen av hva jeg skriver.

Problemet med skriftelig kommunikasjon er at det ikke holder å justere volumet hvis problemet er at du momler til deg selv når du leser...

Endret av Løgn
Lenke til kommentar

Ts her

Har kompiser som bare puler det de kan (mange fra tinder her og der) og jeg ser ikke opp til dem.

Selv er jeg 24 og har 13 partnere på samvittigheten og mener det er et mer fornuftig tall.

Problemet er at jeg ikke skjønner hvorfor...

Hvorfor så mange? Går det ikke an å være LITT selektiv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mhm, for du har fulgt etter dama til TS hele livet ditt og vet alt om hennes situasjon og hvorfor hun har gjort som hun har gjort. Stalker er du visst, kanskje politiet bør kontaktes? :)

Nei, det eneste jeg vet er at hun har vært løssluppen. Da drar jeg konklusjonen om at hun trenger bekreftelse. Det kan også være at hun har tvangshandlinger, eller føler dårlig samvittighet for alle beilerne, eller så blir hun veldig fort forelsket etc etc. Men normalt går man ikke hen og puler på alt og alle ukritisk. Jeg vil tro at alkohol som regel er innblandet, men det er ingen unnskyldning for noe som helst.

Lenke til kommentar

Ts her

Har kompiser som bare puler det de kan (mange fra tinder her og der) og jeg ser ikke opp til dem.

Selv er jeg 24 og har 13 partnere på samvittigheten og mener det er et mer fornuftig tall.

Problemet er at jeg ikke skjønner hvorfor...

Hvorfor så mange? Går det ikke an å være LITT selektiv.

13 partnere som 24 åring er mye det og og vitner ikke akkurat om at du har vært noe mer seriøs enn henne når det kommer til hvem og hvorfor du hopper til køys med folk. Ser forskjellen på 2 og 20, men 13 og 30 er mye det samme. Begge deler går i kategori: useriøs. Du virker ikke helt som rett mann til å dømme henne. Men kanskje ingen dum idé at dere begge prøver dere på noe seriøst nå..

Anonymous poster hash: 4a5ee...fb8

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mhm, for du har fulgt etter dama til TS hele livet ditt og vet alt om hennes situasjon og hvorfor hun har gjort som hun har gjort. Stalker er du visst, kanskje politiet bør kontaktes? :)

Nei, det eneste jeg vet er at hun har vært løssluppen. Da drar jeg konklusjonen om at hun trenger bekreftelse. Det kan også være at hun har tvangshandlinger, eller føler dårlig samvittighet for alle beilerne, eller så blir hun veldig fort forelsket etc etc. Men normalt går man ikke hen og puler på alt og alle ukritisk. Jeg vil tro at alkohol som regel er innblandet, men det er ingen unnskyldning for noe som helst.

Hvordan er det med menn som gjør det samme da? I dagens samfunn så er ikke sex så ekstremt høytidelig som det pleide å være. Å ha med seg en mann hjem annenhver måned, eller ha pulevenn et par måneder av gangen, er ikke akkurat noe som skriker "jeg trenger bekreftelse fordi jeg er så usikker". Sterke selvsikre kvinner som liker sex har gjerne mange partnere de også ;)

Lenke til kommentar

Det kan rett og slett hende at hun er glad i sex, men ikke har funnet noen hun ville ha et seriøst forhold til, før nå.

Det er vel mer sannsynlig at hun rett og slett løy da hun sa at hun hadde sett etter et forhold de 3 - 4 siste åra. Å anta at hun løy er å la tvilen komme henne til gode, for det motsatte ville betydd at hun mer eller mindre er en idiot.

Hun løy i så fall fordi hun vet at hun har vært slutty, og dermed er av dårlig kvalitet fra et tradisjonelt mannsperspektiv. Ved å unnskylde seg og si at hun bare leiter etter den rette, så håper hun å kunne fremstå som et offer som bare har vært uheldig i kjærligheten. Ikke nok med at løgnen i seg selv viser hennes dårlige kvalitet, men paradoksalt nok tjener løgnen også mot sin hensikt.

For dersom hun har feid over 50 mann uten å finne noen som i hennes øyne er av kvalitet, eller noen som vil være i et forhold med henne, hva sier det da om henne?

Det betyr at hun enten ligger med menn som hun selv synes er av dårlig kvalitet, eller at kvalitetsmennene hun har ligget med anser henne for å være av dårlig kvalitet. Ingen av delene er god reklame for henne.

Løgnen er egentlig å skyte seg selv i foten - med mindre TS ikke kan se lenger enn sin egen ståpikk, og dermed lar seg lure. TS synes hun er søt og deilig å pule. Derfor spiller ingenting annet noen rolle. Vi vet jo alle hva vi selv ville gjort. Og vi vet at denne dama kommer til å ha kortvarige forhold til langt ut i 30-åra. Sannsynligvis som alenemor.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Sterke selvsikre kvinner som liker sex har gjerne mange partnere de også ;)

Det tror jeg er sjeldent i såfall, I hvertfall blant unge kvinner. Den "sterke selvstendige kvinnen" som hopper fra partner til partner ser man oftere på tv-serier enn i virkeligheten. I det virkelige liv handler det (av mitt inntrykk) oftere om usikkerhet, ELLER - noen som har et veldig løst forhold til sex. Som både kan henge sammen, og ikke henge sammen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...