Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mellom 20-50 partnere...

Anbefalte innlegg

Hei, har hatt nye kjæresten nå siden september. Vi pratet tidlig om fortiden vår og sexpartnere kom etterhvert opp.

Hun sier at hun ikke vil vite hvor mange jeg har hatt fordi det er ikke viktig på noen måte, men jeg ville vite.

Hun har ikke et spesifikt tall, men sier det er mellom 20-50... merker først nå at det plager meg litt.

Er det mye for en 25-åring? Er det egentlig noe å bry seg om?

Skal sies at hun er fantastisk og veldig tro mot meg, så bekymrer meg ikke for at hun skal gjøre noe med andre.

Anonymous poster hash: a3c8c...636

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er mye.

Du kommer sikkert til å få noen svar her om at det er helt normalt, og at du må akseptere at damer også har sex, og bla bla bla...

Men hvis hun ikke en gang vet om antallet er nærmere 20 enn 50, så sier det ytterligere noe om hennes holdninger til sex.

For å illustrere for deg selv hvor lite antall partnere betyr for henne (hvertfall hennes egne partnere), så spør deg selv hvor mange biler du noen gang har kjørt, og se hvor vanskelig det er å tallfeste det. Bør man ha et tilsvarende forhold til antallet sexpartnere?

Kanskje du bør spørre henne hvor mange hun har hatt ubeskyttet sex med, og se om du får et like famlende svar. Det ville ikke overrasket meg.

• Liker 3
Lenke til kommentar

stort hopp fra 20- 50... kommer kanskje litt ann på hvor lenge hun har vært seksuelt aktiv? datet ei på 20 som hadde ligget med 8, det plaga meg litt. 21 år selv og riktignok noe småsjalu av meg. 

Kan nok være noe vanskelig å svelge den viten, men hvis dere har det bra sammen og tillit til hverandre. så skal det nok gå.

Anonymous poster hash: 34a59...62e
Lenke til kommentar

Er det mye for en 25-åring?

Det burde være åpenbart at å ha ligget med 50 menn innen du er 25 er mye, både i absolutt og relativ forstand.

Si hun ble aktiv som 15-åring så er det 10 år med sex. Da er det fem partnere i året som egentlig ikke er voldsomt mye i dagens samfunn.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Ærlig talt, hva har det egentlig å si? Om du ikke liker å vite svaret, hvorfor spurte du?
Så lenge hun bare har en sexpartner nå (deg forhåpentligvis), så bør det da være det samme

hvor mange hun har hatt sex med. 

Ta det heller positivt, er jo greit å ha noen med litt erfaring ;)

• Liker 5
Lenke til kommentar

Det er ganske få. Hvis man er aktiv tidlig i 20-årene og har seg 2-3 ganger i uka kan man raskt komme opp i 300-450 sexpartnere i løpet av 3 år. I praksis kan det bli noe mindre pga overlapp og gjenbruk, men på den annen side så har folk sex i mer enn 3 år også.

Lenke til kommentar

Skal sies at hun er fantastisk og veldig tro mot meg, så bekymrer meg ikke for at hun skal gjøre noe med andre.

Hva kan det være som bekymrer deg nok til å lage en tråd her om det da? (seriøst spm, ikke kritikk).

Bit i det sure eplet og akseptér at dama di har hatt en fortid. Husk at vi er alle mennesker, til og med før vi havner i faste forhold. Når det er sagt så vil jeg ikke si at det akkurat er ønskelig heller at en partner har hatt et veldig "løst" sexliv tidligere, men gjort er gjort. Har du troa på dere som par, akseptér fortiden hennes og move on. 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis man skal følge den logikken så er det litt satt på spissen akseptabelt å være notorisk kriminell. "Det er bare fortid, folk kan ta seg sammen, det er nå som teller."

Folk er den de er og det er hva man får. Take it or leave it. Det er sjelden folk greier å forandre seg 180 grader og det er en tidkrevende prosess som kun fungerer hvis vedkommende virkelig ønsker å forandre seg og opprettholder dette med knallhard fukus hver dag over mange år.

Enten tar du henne som hun er eller så gjør du det ikke. Finn ei som passer deg som hun er, det funker dårlig å endre noen slik at de passer.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Hvis man skal følge den logikken så er det litt satt på spissen akseptabelt å være kriminell eller drapsmann. "Det er bare fortid, folk kan ta seg sammen, det er nå som teller."

Forskjellen her, BadCat, er at å ha sex når man er 18-25 er veldig normalt. Å være kriminell/drapsmann er ikke det. 

Bruk en bedre spiss neste gang. 

• Liker 8
Lenke til kommentar

Hvis man skal følge den logikken så er det litt satt på spissen akseptabelt å være kriminell eller drapsmann. "Det er bare fortid, folk kan ta seg sammen, det er nå som teller."

Satt på spissen så er det greit å hate deg fordi du skrev et krasst utsagn en gang i tiden... Aksept er viktig og fremtiden er det eneste som kommer til å skje eller har du kanskje en tidsmaskin så du kan drive med gårsdagen?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Forskjellen her, BadCat, er at å ha sex når man er 18-25 er veldig normalt. Å være kriminell/drapsmann er ikke det. 

Bare hvis man har null oppdragelse eller dårlige foreldre eller besteforeldre.

I enkelte miljø er folk som har sex utenfor ekseskapet helt uten verdi.

Lenke til kommentar

Bare hvis man har null oppdragelse eller dårlige foreldre eller besteforeldre.

I enkelte miljø er folk som har sex utenfor ekseskapet helt uten verdi.

Det er også dårlig oppdragelse å ikke lære unger å akseptere andre. Å se ned på andre er også dårlig oppdragelse. Hva som er tilfelle i enkelte miljøer er irrelevant. I enkelte miljøer så er det helt greit og forventet at man dreper kona hvis hun er for syk til å lage middag en dag.

Lenke til kommentar

Hva er "sånn hun er" da? Bare fordi man har hatt sex med 20-50 så betyr det ikke at man blir å fortsette den trenden. Hvis personen aldri har vært utro så er jo oddsen der for at hun blir å være trofast med den nye partneren. 

En notorisk kriminell er kanskje kriminell så lenge han har behov. Får han en gevinst som er god nok slik at han ikke trenger å være kriminell så er han ferdig. En person med mange partnere blir å stoppe å finne nye partnere når den personen møter noen som er god nok å slå seg til ro med.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...