software Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Hei. Har solgt godt over budsjettet i 2017 så jeg får kjøpe en ny arbeidslaptop til 16-20k. Jeg ønsker en 15" med 16 gb ram og den siste prosessoren fra Intel, var det 8nde generasjon? Jeg skal ikke spille på den, så jeg vil at den skal være så lett som mulig og Windows. Klarte ikke helt å finne ut hvilken som hadde den siste prosessoren, men d må vel være Asus eller Lenovo? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Du har en maskin å velge i på det norske markedet med de kriteriene du setter. https://www.komplett.no/product/949221/pc-nettbrett/pc-baerbar-laptop/2-i-1-pc/hp-spectre-x360-15-bl102-156-uhd-touch# Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Asus Vivobook S15 ser greit ut, men du må oppgradere fra 8GB til 16GB minne. Hvorfor trenger du egentlig det? Lenke til kommentar
software Skrevet 4. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2017 Hei og takk for svar. Den hp'n så skikkelig fin ut, eneste var at den veide litt mye Jeg bruker å ha mange vinduer og faner oppe samtidig, derfor liker jeg mye ram. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 (endret) Jeg gjør det samme, men f.eks. Firefox kneler med f.eks. 4 vinduer med mange faner når programmets minnebruk er er litt over 2Gb uansett. Endret 4. desember 2017 av mobile999 Lenke til kommentar
Mickey_OT Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 https://www3.lenovo.com/no/no/laptops/thinkpad/x-series/ThinkPad-X1-Carbon-5th-Gen/p/20HRCTO1WWNONO0 Thinkpads er jo ganske greie til jobb hvertfall, har x270 på jobb selv, liten men lett... Lenke til kommentar
software Skrevet 4. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2017 Jeg har en Asus med 16gb nå, og der kan jeg ha vilt med vinduer oppe samtidig. Selvsagt ganske unødvendig, men en uvane jeg liker Lenke til kommentar
software Skrevet 4. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2017 https://www3.lenovo.com/no/no/laptops/thinkpad/x-series/ThinkPad-X1-Carbon-5th-Gen/p/20HRCTO1WWNONO0 Thinkpads er jo ganske greie til jobb hvertfall, har x270 på jobb selv, liten men lett... Den så meget pen ut, men jeg var ganske sugen på den siste prosessoren siden det er så mye skryt om bedre batteritid.. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 For dem som sliter når det blir litt mange faner i nettleseren. Prøv Opera. Veldig godt optimalisert for lavt minnebruk. Jeg har aldri sett meg tilbake etter jeg bytta fra Firefox.Fungerer fint med så lite som på 8 GB RAM, så 16 GB burde være peanuts. Opera bruker også svært lite CPU, som også bedrer batteritiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå