Johannes Entenmann Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Kan prøve og forklare det så enkelt jeg klarer. Dette er en Seagate backup plus portable drive som jeg hovedsaklig skulle bruke på xbox og der den har blitt brukt frem til nå. Jeg kobler den til via USB men får den ikke til og funke. Finner ikke harddisken noen plasser men den er i følge flere plasser tilkoblet og der blir jeg forvirret. Jeg kan se harddisken i device manager, men ikke i disk management. Kan også se harddisken i devices. Prøvd og søke litt rundt men får beskjed om og laste ned masse rare programmer som jeg egentlig ikke liker og laste ned. Er det noen som har noe tips hvordan man skal få den til og funke? Den er ikke ødelagt, funker helt perfekt på Xbox One. Trodde dette var bare plug and play :/ Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Har du forsøkt disse rådene? Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 1. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2017 Fikk etterhvert til. Måtte avinnstallere driverne, restarte PC deretter innstallete drivere igjen. Ingen anelse hvorfor det skulle være så vanskelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå